agrsiv Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Hei. Jeg fant ikke noe annet fornuftig sted å legge denne, så jeg bare spør her. Moderator kan flytte om han mener det er et annet sted å ha den. Problemet mitt er iallefall; Hver gang jeg starter ei nedlasting på en torrent klikker internetten. Jeg har prøvd forskjellige klienter som feks Azureus, BitComet og nå bruker jeg BitTorrent. Dette er ufattelig irriterende, og jeg må restarte modemet hver gang dette skjer. Noen som vet hva problemet er og har en evt løsning? På forhånd takk. - agrsiv
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Mulig du kan sette opp bittorrent til å kjøre på andre porter? Forresten så vil jeg anbefale deg at du prøver utorrent (.com), veldig light-weight og god klient.
Lasse 90 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Dette skjedde før med meg også. Da brukte jeg azureus. Det løste seg med µtorrent. Du har tilfeldigvis ikke Zyxel prestige 600 ruter?
Melkekartong Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg hadde store problemer med dette da jeg brukte en router fra zyxel.. Skulle visstnok støtte 2000 samtidige tilkoblinger, men støttet knapt 5
rulleguru Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg hadde samme problemet tidligere. Måtte endre "maximum number of connection" i Azureus så gikk det bra
Kimelimm Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Skjedde med meg og, men da jeg bytta til µTorrent, gikk alt bra igjen...
specnaz91 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 µTorrent all the way! Brukte BitComet før, anbefales men når jeg først så µTorrent ble jeg helt sjokket, den er light og gjør jobben sin.
Jankee Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Flyttes fra spill-forumet til programvare-forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå