Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

I naturfagstimen idag drev lærern og fortalte hvordan folk lagde alkohol og hvin hjemme (hjemmebrendt).

 

Så hører man fra en gutt bak i klassen: "Ferb! Jeg vet hva vi skal gjøre idag" :p

 

Det samme har skjedd her også. Skjønner ikke hvorfor de gir oss ingredienser og blandingsforhold! Jeg har faktisk en hjemmebrentoppskrift i boka mi, i tilfelle det kunne bli hendig :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en jente i klassen (henne som skule banke meg etter skolen :!: ) sa "Seriøst?, finnes det hekser?

 

klassen: " :!: "

Jeg: "Ja så klart dem finnes, og du er den onde som heksa ikke liker" sa dette på tull da

 

jenta: "Men seriøst? finnes hekser?"

jeg "Er du dum eller? :dontgetit: "

en venn av meg "så klart det ikke finnes hekser, går det Ann og bli dummere?"

 

jenta: "herregud jeg viste jo ikke om det fantes"

 

 

klassen: "Haha"

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Jo, hekser har eksistert siden lenge før Europa ble kristent, og de eksisterer den dag i dag. Selvsagt er det ikke som på film at de flyr rundt på kosteskaft og forvandler folk til frosker, men de finnes. Hvor tror du for eksempel kunnskapen om naturmedisin kommer fra? ;)

 

vil nå heller si at det var leger som drev med dette, men de utviklet kunnskapen sin til det den er i dag! siden naturmedisin kan variere så mye fra dose til dose!

Lenke til kommentar

"Lege" er et ganske nytt konsept i forhold til hvor lenge vi har eksistert, og naturmedisin var bare et eksempel. De drev med og driver med mye mer enn bare det. I gamle dager var troen en helt annen enn i dag, så det vi regner som mytologier i dag var like naturlig som kristendom og islam i dag. Vi går til prester, de gikk tli hekser, sjamaner og medisinmenn. Noe av dette har overlevd helt frem i dag, så du kan finne vanlige hekser, medisinmenn, sjamaner og så videre hvis du vet hvor du skal lete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en test i Automasjonsfag når jeg gikk Vg2 El-energi. Var en nåkså vanskelig test og etter alle hadde fått igjen resulatet gikk jeg bort til den største nerden i klassen og spurte.

 

Meg: Hva fikk du på prøven da?

Nerd: Noe jeg aldri får.

Meg: Hva da?

Nerd: Sex

 

Ble en ganske heftig latter i klassen da, regner med at det var sant og :!:

Endret av Nalenu
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hadde en test i Automasjonsfag når jeg gikk Vg2 El-energi. Var en nåkså vanskelig test og etter alle hadde fått igjen resulatet gikk jeg bort til den største nerden i klassen og spurte.

 

Meg: Hva fikk du på prøven da?

Nerd: Noe jeg aldri får.

Meg: Hva da?

Nerd: Sex

 

Ble en ganske heftig latter i klassen da, regner med at det var sant og :!:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar

så du kan finne vanlige hekser, medisinmenn, sjamaner og så videre hvis du vet hvor du skal lete.

 

laugh.gif

 

Og ellers har du det bra i den lille verden du lever i? Har du sluppet opp for medisinen din?

 

Har det veldig bra selv, takk. Enn du?

Jeg er så: |--| nær å få ny signatur.. :wee:

 

Medisin får jeg forresten av legen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...