Gå til innhold

Utsett Vista-aktiveringen


Anbefalte innlegg

går det ann å besøke windowsupdate, samt laste ned programvare fra microsoft sine sider sålenge man ikke har aktivert/registrert Vista? Med XP må man idag gjennom et par verifiseringsverktøy før man kan installere programvare/oppdateringer...

7977831[/snapback]

Nedlastinger fra WindowsUpdate (patches, drivers, ..) går i hver fall uten problem. Jeg har ikke vært borti noe som krever WGA-godkjenning ennå, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å installere OS 3-4+ ganger i året er ikke mye her i gården...

 

hva med å sette bios klokken fremover, langt fremover, installere, lage image...

noen som vet hva som skjer når dette imaget brukes, ved korrekt dato 4 mnd etterpå?

7982998[/snapback]

 

Trenger vel ikke ha korrekt dato 4 mnd etterpå, er jo bare å endre datoen når du legger inn imaget til samme dato som når du laget det.

Lenke til kommentar

Det er mange, inkludert meg selv som kjører reinstall 2-4 ganger i året, så akkurat det er ikke noe pes. En blir fort lei av å drive å trikse og mikse med ting og ender opp med å kjøpe uansett er min erfaring. Får håpe at Vista lever lenger enn til 2009 da. Er ikke sikker på om jeg gidder å betale masse for ett OS som er gammalt om 3 år.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...