Gå til innhold

GT HD, en grafisk orgasme?


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Samojed.

 

I de videoene jeg har sett (alle fra gametrailers i HD) var det spesielt en ting som skuffet meg, og det var det at de tynne plastikksakene som ble brukt som gjerde fortsatt stopper en bil på over et tonn.

 

Ellers så det helt fantastisk ut.

Endret av CheX
Lenke til kommentar
Sony Computer Entertainment France has just assured us officially that Gran Turismo HD will be available as of March 23 in Europe. Like the Japanese version, it will be downloadable free on Playstation Store. It is reminded to us that this version contains 1 circuit and 10 cars.

 

It is also taught us that Polyphony DIGITAL will launch as of the autumn 2007 Gran Turismo 5 Prologue. In more of the new vehicles and circuits, the players will have for the first time the possibility of playing on line. Sony benefits from it to announce the startup of Gran Turismo Network. As for Gran Turismo 5, one specifies us that its exit from now on is announced for spring 2008.

Kilde

 

Dette høres jo lovendes ut. Jeg spiller fremdeles GTHD demoen med jevne mellomrom. Drift modusen gir også økt replay value. Jeg liker den meget godt. Tok noen kjappe bilder å la ut på ett annet forum i går, men jeg kan jo legge dem her også. Grafisk er GTHD helt rått og kjørefølelsen er helt på topp.

 

En grafisk orgasme? Oh yes! :thumbup:

 

GTHD trailer intro.

gthd1.jpg

Inn i første sving.

gthd3.jpg

Ferrari i mid-drift.

gthd2.jpg

Lenke til kommentar
Hva slags oppløsning har du, er det 720p vi ser? :)

7976152[/snapback]

Det er 1080i ut fra PS3 inn i en Epson TW700. Bildet er ca 90".

Har ikke satt meg sånn inn i alle disse bildemodusene og skalering, så

eksakt hva du ser er jeg ikke sikker på. :D Står 1920 × 1080 HDMI på informasjonen om inngangen jeg bruker, men prosjektoren skalerer nok ned det signalet siden den kun har 720 linjer.

Skal sette meg skikkelig inn i det og kalibrere prosjektoren når det nye lerretet kommer. Det som henger der nå er bare en nødløsning (IKEA rullgardin) til Euroscreen leverer mitt nye.

Lenke til kommentar
Pent! :love:

Desverre har ikke sony lagt opp til at oss 17 åringer med lav månedslønn(les ca ingen :p) skal få kloa i PS3, så jeg må nok vente ett par måneder til... :p

7976239[/snapback]

 

Har heller tydeligvis ikke lagt det til slik at hardtarbeidene folk heller skal ha det så enkelt med å få tak i PS3. Passer i vært fall ikke til mitt budsjet for mars:

 

Årsavgift: 2915 ,-

Lån: 2250

Forsikring: 3300 ,-

 

Bare 8465 spenn i fast utgift det. Tror ikke lønna mi har råd til 14 465 om jeg skulle had meg PS3 og :p

Lenke til kommentar
Sony Computer Entertainment France has just assured us officially that Gran Turismo HD will be available as of March 23 in Europe. Like the Japanese version, it will be downloadable free on Playstation Store. It is reminded to us that this version contains 1 circuit and 10 cars.

 

It is also taught us that Polyphony DIGITAL will launch as of the autumn 2007 Gran Turismo 5 Prologue. In more of the new vehicles and circuits, the players will have for the first time the possibility of playing on line. Sony benefits from it to announce the startup of Gran Turismo Network. As for Gran Turismo 5, one specifies us that its exit from now on is announced for spring 2008.

Kilde

 

Dette høres jo lovendes ut. Jeg spiller fremdeles GTHD demoen med jevne mellomrom. Drift modusen gir også økt replay value. Jeg liker den meget godt. Tok noen kjappe bilder å la ut på ett annet forum i går, men jeg kan jo legge dem her også. Grafisk er GTHD helt rått og kjørefølelsen er helt på topp.

 

En grafisk orgasme? Oh yes! :thumbup:

 

GTHD trailer intro.

gthd1.jpg

Inn i første sving.

gthd3.jpg

Ferrari i mid-drift.

gthd2.jpg

7976068[/snapback]

 

Jeg døde (nesten) da jeg så bildene dine. "inn i første sving" herregud så herlig. Vær så snill å ikke tease meg med sånne bilder :mad: helt nydelig!

Lenke til kommentar

Syns det ser bedre ut her hjemme enn på bildene.

Fargene er ikke helt riktige, da kamera har litt problemer med lysmålingen i slike tilfeller.

Og bildene viser ikke hvor skarpt bildet faktisk er.

Mid-drift Ferrari bildet er nok det som gir det riktigste inntrykket av bildet på lerretet.

Lenke til kommentar
Pent! :love:

Desverre har ikke sony lagt opp til at oss 17 åringer med lav månedslønn(les ca ingen :p) skal få kloa i PS3, så jeg må nok vente ett par måneder til... :p

7976239[/snapback]

 

Har heller tydeligvis ikke lagt det til slik at hardtarbeidene folk heller skal ha det så enkelt med å få tak i PS3. Passer i vært fall ikke til mitt budsjet for mars:

 

Årsavgift: 2915 ,-

Lån: 2250

Forsikring: 3300 ,-

 

Bare 8465 spenn i fast utgift det. Tror ikke lønna mi har råd til 14 465 om jeg skulle had meg PS3 og :p

7976354[/snapback]

 

Ett lite tips. Regn sammen hvor mye årsavgift, lisens, forsikring, komm. avgift og sånt blir i løpet av ett år. Så tar du beløpet og deler på 12. Så legger du av litt penger hver måned, slik at du slipper å blakke deg i mars. Mars er en dritt regningsmåned av de store.

 

 

L.Arve! Fan de bildene så digg ut. Hvordan synes du forskjellen er mellom 1080i og 720p. Må nok vente med 1080p tv en liten stund til, må kjøpe varmepumpe.

Lenke til kommentar
L.Arve! Fan de bildene så digg ut. Hvordan synes du forskjellen er mellom 1080i og 720p. Må nok vente med 1080p tv en liten stund til, må kjøpe varmepumpe.

7976875[/snapback]

Ikke rare forskjellen. Vurderte 1080p prosjektor også, men billigste jeg fant kom på godt over det dobbelte av det jeg betalte for Epson'en nå. Og det er det ikke verdt. Jeg klarer meg hvertfall fint med 720p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...