Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

1 år siden legenden gikk bort :(

Gjest Bruker-292501
Skrevet (endret)
1 år siden legenden gikk bort :(

Rip):

Endret av Bruker-292501
Skrevet

Så ferdig Appartions i helgen. Snakk om Deus Ex Machina løsning på det hele. Det er kanskje passende i dette tilfelle.

Likte serien sånn passe. Ingen høydare, men har sett langt mindre interssante serier også. Apparitions er nok ikke for alle. Må godta premisset for å få noe ut av serien.

Neste prosjekt blir Above Suspicion, som er enda en britisk krimserie. Har tidligere sett sesong 1 og 2 og har da to sesonger igjen. Begynner også å nærme meg innspurten på Fringe som jeg ser sammen med samboeren min. Skal forsøke å time avslutningen med starten av Mob City

Skrevet (endret)

Tips til en serie i samme gate som The League?

Party Down. Ellers holder pågående serier som Parks and Rec og Community samme nivå som The League.

Edit: ellers, Louie, it's always sunny in philadelphia og Wilfred.

Endret av Thommesen
Skrevet (endret)

Sesong 2 av Legit kommer i januar. Synes den er ganske bra, spesielt hvis man liker Louie og The League. En ganske grei miks av begge to.

Endret av Maury
Skrevet

Noen flere som ser Sleepy Hollow? Liker den så langt. Ikke mange episoder igjen av sesongen heller.

Tror de har nok av historie til neste sesong.

Skrevet

Noen flere som ser Sleepy Hollow? Liker den så langt. Ikke mange episoder igjen av sesongen heller.

Tror de har nok av historie til neste sesong.

Har vurdert å ta en titt, men ikke kommet så langt hvilke serier minner den om?
Skrevet

Kom akkurat for å spørre om Treme..

Skal den gi seg nå? Så Facebook-oppdateringen hvor det sto "final episodes" (serienytt) .. Hvor mange episoder er igjen? En hel sesong?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...