Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg trenger noe å se på i romjula. Er det noen som har noe å anbefale? Hadde tenkt meg noe ala Rome, Tudors eller Ashes to Ashes. Noe med en handling over tid, ikke en ny handling hver dag som i House. Noen tips?

 

Kan også tenke meg noe helt annet! Liker Weeds, House, Man Stroke Woman, No Heroics, The Wrong Door, Extras og sånt. Særlig skjult kamera bare det ikke er slapstick!

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter en ny serie. Vil gjerne ta fatt på en serie som foregår i en småby i USA (eksempel: Twin Peaks), og gjerne der mange sjangere blir blandet inn på en gang (igjen kan jeg bruke Twin Peaks som eksempel). Interessante karakterer er også svært viktig. Det er også ønskelig at serien er ganske voksen.

 

Forslag?

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Styr unna Jericho hvis du skal ha noe form for kvalitet, den er veldig cheezy og veldig typisk amerikansk. Alikevel likte jeg den, men det er ingen sterk serie og nok derfor den også gikk av lufta.

 

True Blood derimot anbefaler jeg deg da på det sterkeste. Lagd av Alan Ball(som lagde Six Feet Under). Blanding av vampyr Sci-fi og drama. Handlingen pågår i en liten by i Louisianna, USA.

Lenke til kommentar
Styr unna Jericho hvis du skal ha noe form for kvalitet, den er veldig cheezy og veldig typisk amerikansk. Alikevel likte jeg den, men det er ingen sterk serie og nok derfor den også gikk av lufta.

 

True Blood derimot anbefaler jeg deg da på det sterkeste. Lagd av Alan Ball(som lagde Six Feet Under). Blanding av vampyr Sci-fi og drama. Handlingen pågår i en liten by i Louisianna, USA.

Totalt uenig i ditt utsagn om Jerichos kvalitet. Men må si meg enig i at den er litt typisk amerikansk da.

 

True Blood er en genial serie. Gleder meg allerede til sesong 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...