Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gled deg. Serien tar litt tid å komme inn i, men er definitivt verdt det. Tok meg en fire-fem episoder før den satt som et skudd og da var jeg rimelig hekta en periode.

Angående Community: Takk til den som brakte serien opp her i tråden, kjempemorsom serie. Tok bare et par dager så var hele første sesong sett.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ikke lenge igjen til Walking Dead nå! Gleder meg enormt! :new_woot:

Skrevet (endret)

pre air ?

edit; nvm ;p Tvnorge som sender ja ^^

ser det har komt ut 5 episoder av No Ordinary family , noen som har sett den? Overlever serien eller blir den og kansellert tidligt?

Endret av Cryflopp
Skrevet

pre air ?

edit; nvm ;p Tvnorge som sender ja ^^

ser det har komt ut 5 episoder av No Ordinary family , noen som har sett den? Overlever serien eller blir den og kansellert tidligt?

sett alle episoder og liker det jeg ser:)

Skrevet

Storbynatt med Bård og Harald

Hva synes folket?

Jeg likte spesielt den siste delen av den første episoden, minte meg litt om Team Antonsen og det er ikke feil!

Skrevet

Helsedirektoratsketsjen tok pretensiøse og vage holdningskampanjer signert byråkratitrollet på kornet og var klassisk Bård & Harald. Nesten like morsomt var det å se feminister i knestående når programmets flekulturelle alibi dro en Taliban under intervjuet.

Nabitu-dama og Svidd Gummis ett minutt lange cover var derimot meningsløs bruk av dyrbar sendetid.

Skrevet

Skulle akkurat til å spørre selv. Toy Stories var jo veldig bra, så det må vel sjekkes ut. Første episode inneholder 'learn the art of seduction'. Det kan jo potensialt være ganske så artig med godeste May på sjekker'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...