Straffa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Yet another developer prediction about the console war, yet another black and white revelation. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Another day, yet another developer saying that the Xbox 360 will dominate over the PS3, and subsequently win this next round of console wars. Dr. Andrew Garrett who’s worked on EA games such as Lord Of The Rings, claimed that the development community now firmly believe that the 360 has what it takes to win this console war: "Last year, the prediction was that Sony would win the next-gen war, that the PS3 would be the dominant console, just like the PS2 was. That is no longer the case." Could it still be too early to predict who’s going to become victorious? Garrett added: "The extremely strong performance of the Wii, combined with the miserable performance of Sony has revised pretty much everyone's expectations. Right now, most of us here think the 360 will be on top for this generation, with the battle for second place between Sony and Nintendo.” We doubt the matter will be so black and white, but it’s undeniable that this console war will be the most interesting ever. Link Hold dere til topic. Skal dere prate om noe annet, gjør det ikke i denne tråden her Endret 14. februar 2007 av avanore
FJERNET111 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Faen til piss preik.... da ble nfs mw det siste spillet jeg kjøpte fra ea .. 7942362[/snapback] Dårligste grunnen for ikke å kjøpe spill fra EA noensinne? Poenget er at hva EA sier har innflytelse fordi de selger så vanvittig mye spill. Og jeg antar at det også har innflytelse på andre spillutviklere.
_norse_ Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg bryr meg egentlig mindre og mindre om hvilken konsoll som "vinner". For meg kan like gjerne alle vinne. Det er ikke antall solgte konsoller som betyr noe for meg, men antall spill som jeg liker. Det nærmeste året så tyder alt på at 360 fortsatt vil lede suverent i så måte for min egen del. Det spiller fint liten rolle for meg om det bare selges 5 millioner PS3 denne generasjonen hvis det kommer ut mange gode spill som jeg liker. Sony vil vel kanskje ikke være enig idet....
Nevnarion Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Tja. Spørs vel om mgs og fanboy vil være enig i dette. 7942342[/snapback] Hva er vitsen med å starte en diskusjon med sånne kommentarer? Hvorfor ikke heller svare på det tråden handler om, i stedet for å skyte rett inn med personangrep og oppfordringer til krangel? back to topic; EA får mene hva de vil, de har sagt mye rart før, og akkurat som med Sony så tar jeg uttalelsene deres med en spiseskje salt. Stoler egentlig ikke på noe annet enn min egen dømmekraft, og jeg har ikke prøvd alle konsollene enda, så det får vente. Endret 14. februar 2007 av Nevnarion
Straffa Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 (endret) La oss holde oss til topic EA er nok ikke helt på jordet her, de vet sikkert mere om akkurat dette her enn det vi gjør. Vi kan sitte her spekulere og diskutere, de har fakta på bordet EA leverer spill til PS3 og ville vært rart om de kom med slike uttalelser om det var løgn Endret 14. februar 2007 av avanore
TCi Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Rensket tråden. En overtredelse til og jeg stenger den.
Bromlexl Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 PS3 har vært ute i 4 måneder med heller lite gode spill enda. Ingen system sellers enda. og 360 har allerede hatt et par. Og Wii selger enda på nyhet og zelda bølgen. Så at det er for tidlig å si vil jeg si meg enig i. Slike utalelser fra utviklere er helt unødvendige. Å selv om noen er utviklere så gjør det dem ikke 100% objektive det heller. Selv om en del har sagt det samme så trenger det ikke være slik heller. For det er også mange som sier det motsatte. PS3 er ingen stor feil enda. Det har enda ikke kommet et spill som gjør konsollen attraktiv for massene enda. Deres singstar system vil ivertfall gi en del kundemasse. Viss det virker bra.
Bertelsen Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg tror nok at EA vet hva de snakker om, de er vel ikke akkurat et lite firma vel? Uansett så bryr jeg meg ikke, jeg koser meg med min 360 nå, og skal nok kose meg med Ps3 når den tid kommer.
Straffa Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 (endret) PS3 har vært ute i 4 måneder med heller lite gode spill enda. Ingen system sellers enda. og 360 har allerede hatt et par. Og Wii selger enda på nyhet og zelda bølgen. Så at det er for tidlig å si vil jeg si meg enig i. Slike utalelser fra utviklere er helt unødvendige. Å selv om noen er utviklere så gjør det dem ikke 100% objektive det heller. Selv om en del har sagt det samme så trenger det ikke være slik heller. For det er også mange som sier det motsatte. PS3 er ingen stor feil enda. Det har enda ikke kommet et spill som gjør konsollen attraktiv for massene enda. Deres singstar system vil ivertfall gi en del kundemasse. Viss det virker bra. 7942786[/snapback] EA sier ikke at PS3 er en stor feil ennå, de sier at kortene peker mot MS og X360 Er enig i det du sier at de burde egentlig ikke uttale seg om konsoll krigen så lenge de leverer spill til alle 3 konsollene. De blir vel ikke noe mere populære i PS3 leieren etter det her, så litt rart de gjør slikt. EA vil kanskje få ut litt frustrasjon. Det er de som har levert flest spill til PSP og salget er ikke akkurat til å hoppe i taket der heller. Går det dårlig med PS3 så kanskje de kutter ut hele greia til Sony og lager kun spill for Nintendo og MS Endret 14. februar 2007 av avanore
Bear^ Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 EA har jo allerede "forlovet" seg til Wii på en måte, så noe tror de vel på. Er vel bare sjokket at PS3 får litt lunken velkomst rundt omkring som plager mange, som anser PS3 som eneste rette vinneren.
Bromlexl Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 PS3 har vært ute i 4 måneder med heller lite gode spill enda. Ingen system sellers enda. og 360 har allerede hatt et par. Og Wii selger enda på nyhet og zelda bølgen. Så at det er for tidlig å si vil jeg si meg enig i. Slike utalelser fra utviklere er helt unødvendige. Å selv om noen er utviklere så gjør det dem ikke 100% objektive det heller. Selv om en del har sagt det samme så trenger det ikke være slik heller. For det er også mange som sier det motsatte. PS3 er ingen stor feil enda. Det har enda ikke kommet et spill som gjør konsollen attraktiv for massene enda. Deres singstar system vil ivertfall gi en del kundemasse. Viss det virker bra. 7942786[/snapback] EA sier ikke at PS3 er en stor feil ennå, de sier at kortene peker mot MS og X360 Er enig i det du sier at de burde egentlig ikke uttale seg om konsoll krigen så lenge de leverer spill til alle 3 konsollene. De blir vel ikke noe mere populære i PS3 leieren etter det her, så litt rart de gjør slikt. EA vil kanskje få ut litt frustrasjon. Det er de som har levert flest spill til PSP og salget er ikke akkurat til å hoppe i taket der heller. Går det dårlig med PS3 så kanskje de kutter ut hele greia til Sony og lager kun spill for Nintendo og MS 7942841[/snapback] Nå må vi ikke overdramatisere dette og huske en ting. Dette er EN(!) ansatt sine meninger. Det gjør det ikke automatisk EA sine meninger. Dette er ikke en pressetalsmann eller noe slikt. Det er utrolig mange som jobber i dette selskapet. Så at noen der sier noe som dette er jo ikke umulig uansett hvordan ting hadde gått. Så la oss ikke gi denne mannen mer makt en han egentlig har. Kommentarene hans er ikke så tunge og solide.
Straffa Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 (endret) Nå må vi ikke overdramatisere dette og huske en ting. Dette er EN(!) ansatt sine meninger. Det gjør det ikke automatisk EA sine meninger. Dette er ikke en pressetalsmann eller noe slikt. Det er utrolig mange som jobber i dette selskapet. Så at noen der sier noe som dette er jo ikke umulig uansett hvordan ting hadde gått. Så la oss ikke gi denne mannen mer makt en han egentlig har. Kommentarene hans er ikke så tunge og solide. 7942939[/snapback] Det er fortsatt en som har et ben innenfor et av de største spillselskapene som finnes i dag. Han har tilgang til mere info enn de fleste av oss, og vet nok hvordan ting er mellom konsollene Endret 14. februar 2007 av avanore
Dr.Peedee Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Dette utsagnet fra en person hos EA medfører neppe noen endring av EA's politikk angående utgivelser osv.. så det får neppe noen særlig konsekvenser i hele tatt - annet enn at vi får en grunn til å knuffe litt igjen. Vi får vel gi PS3 ett år på baken også før vi kan si noe særlig - det vil si til høsten. Hvis de da ikke begynner å komme med skikkelig killer apps som virkelig yter på alle vis, da har de på en måte "tapt" teknologisk og spillutviklingsmessig. Så får vi da se om det har noe å si for salget av maskin og spill.
Straffa Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 (endret) Snip 7943106[/snapback] Stemmer. Det er en person fra EA som står bak Lord Of The Rings og sikkert flere spill. Forskjellen mellom han og oss er at han jobber i EA og har informasjon som ikke vi har. Han har nok ikke lest om konsollene fra IlovemyX360.com og IhatemyPS3.com, men uttaler seg det han vet om konsollene Jeg tar det med en klype salt selvfølgelig Endret 14. februar 2007 av avanore
KayAU Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Stemmer. Det er en person fra EA som står bak Lord Of The Rings og sikkert flere spill. Forskjellen mellom han og oss er at han jobber i EA og har informasjon som ikke vi har. 7943306[/snapback] Hehe, kjekt å kunne låne litt autoritet frå andre... Novel, eg er einig i at denne runda av konsollkrigane vil bli interessant. Men det å jobbe i EA gir deg ikkje informasjon som kan fortelle korleis utfallet vil bli. Slik informasjon har du kun tilgong til dersom du er synsk. I følgje artikkelen, har han revidert meininga si ein gong allereie, so det er rimeleg å anta at han neppe har slike gåver. Ikkje eigentleg so mykje å diskutere, dette her? Han kjem ikkje med nokon argumentasjon eller begrunnelse, berre ei meining. Kay
ShredLord Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Multiplattformspela til EA er vel ikkje det som sel mest, for å sei det slik. Folk kjøper heller dei ekslusive spela, som faktisk er av god kvalitet, og ikkje dårlege portar. Slik det ser ut no, er det jo ikkje eitt EA-spel til Ps3 ELLER PSP som freistar. Sjølv om personen er frustrert over at salet er dårleg, bør han innsjå at dei store titlane til Ps3 som er verdt å få med seg ikkja har komne. I mi meining vert vurderinga for tynn, rett og slett.
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Multiplattformspillene til EA selger i både pose og sekk. NFS, Madden, FIFA, Battlefield etc. er alle suksessrike multiplattformserier. Eksklusive EA-spill finnes det heller ikke så mange av.
SteveVice Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Multiplattformspela til EA er vel ikkje det som sel mest, for å sei det slik. 7943627[/snapback] Madden NFL 07 was released for more formats in a single year than any previous version. In addition to its appearance on the PC platform and cell phones, versions of the game were produced for every game console of the previous generation, including the Xbox, the PlayStation 2, and the Nintendo GameCube. Handheld versions appeared on the PSP, the Nintendo DS, and the Game Boy Advance. It is also the second iteration of the series to appear on the Xbox 360, and the first to appear on the PlayStation 3 and Wii consoles. Madden NFL 07 for the PlayStation 2 became the best selling game in 2006 after selling over 1.8 million copies [1]. This is an especially great feat because the Madden game was only released in August, giving it only five months to sell all these copies.
ShredLord Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 No snakker eg om Ps3-sal her gutta. Salstala kan ikkje eingong samanliknast med salet av Resistance og Motorstorm.
Straffa Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Stemmer. Det er en person fra EA som står bak Lord Of The Rings og sikkert flere spill. Forskjellen mellom han og oss er at han jobber i EA og har informasjon som ikke vi har. 7943306[/snapback] Hehe, kjekt å kunne låne litt autoritet frå andre... Novel, eg er einig i at denne runda av konsollkrigane vil bli interessant. Men det å jobbe i EA gir deg ikkje informasjon som kan fortelle korleis utfallet vil bli. Slik informasjon har du kun tilgong til dersom du er synsk. I følgje artikkelen, har han revidert meininga si ein gong allereie, so det er rimeleg å anta at han neppe har slike gåver. Ikkje eigentleg so mykje å diskutere, dette her? Han kjem ikkje med nokon argumentasjon eller begrunnelse, berre ei meining. Kay 7943562[/snapback] Han sitter nok med mere informasjon enn det vi gjør. Han er spillutvikler for EA og de har god kjennskap til konsollene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå