Gå til innhold

Star Wars: Force Unleashed

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Star Wars spillet kan du jo like godt kaste i søpla. Det blir sikkert drit dårlig, som alle de andre.  :roll:

7976172[/snapback]

Blasfemi!!

Håper du var ironisk der.

7976304[/snapback]

:tease:

Are digger Star Wars, liker å plage ham med hvor dårlig det nettop er.

Endret av MartinLande
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen filmer slår Star Wars, spill vet jeg ikke.. har bare spilt Lego SW..

7981498[/snapback]

Det har vært en mengde seriøst dårlige star wars spill gjennom historien.

Men så har vi også fått klassikere som X-wing Vs Tie-fighter, Jedi Knight 2, Kotor 1(og litt 2) for å nevne noen.

Når de først bestemmer seg for å lage bra spill så har de en tendens til å være helt enorme. Spesielt da for star wars-fanatikere slik som meg :thumbup:

Liker du star wars så bør du få tak i Knights of the old republic. Det spillet er rett og slett helt enormt og har en historie som faktisk kan konkurrere med filmene i mine øyne. Blant annet den nest feteste darklorden noensinne, etter Vader.

• 1 måned senere...
Skrevet
One scene reportedly has you battling Jedi Knight Shaak Ti in the Jedi Temple, after the galaxy-wide order to exterminate of the Jedi.

Er du Anakin der da, eller?

Skrevet (endret)
Bruker ikkje Motorstorm Havok motoren.. :hmm:

8280578[/snapback]

Hmm ikke direkte svar,,

men f.eks Crackdown bruker Havok. Det står i hvert fall Havok-logoen når man starter spillet. Er vel ikke akkurat samme fysikken som i den videoen men det blir noen herlige eksplosjoner og lemlestelser ut av det i hvert fall :D

Edit: Motorstorm bruker Havok ja. www.havok.com

Endret av Darth MToffy
Skrevet
Ingen som savner Star Wars spill som foregår i cockpiten`en på ein X-WIng eller Tie-Fighter forresten ? :huh: Hadde jo vert ganske så artig etter gammelt.

7928904[/snapback]

Det hadde vært ganske så kult med ett nytt spill med x-wings og syk grafikk.

Det må jeg bare si.

Skrevet

Ja eg drømmer fortsatt om eit slikt spill i nærmeste fremtid eg altså, men som ein annen sa her inne, virker ikkje som om markedet pr.idag er like åpen for slike spill som tidligere :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...