Gå til innhold

Sonic vil loppe oss for mere penger. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Sonic the Hedgehog redefines Marketplace extortion

You have to buy Harder difficulties. 200 points per character.

That's 600 points to buy Harder difficulties.

 

Seriøst. Spiller suger ballesvette og gammel fisk, så kommer dette skvipet.

Dårlig av marketplace og enda dårligere av Sonic

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet ble vel nærmest en flopp og nå prøver de å tjene inn penger på alle mulig vis.

7913837[/snapback]

Når kom det ut? De hadde ikke planlagt dette fra før da, tror du?

7913876[/snapback]

 

Det kan hende, men den har fått lunken kritikk. Sonic the Hedgehog var ganske hypet og skulle bli en skikkelig hit, men slikt gikk det ikke. Har selv spilt demoen og det suger fra ende til annen. Har nå ikke testet full versjonen, men de som har gjort det sier det er like dårlig som demoen.

 

Uansett er det teit å betale for å spille på høyere vanskelighetsgrad

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle om de tar 200p eller 2000p, ikke en kjeft som kjøper disse alikevel. Tror de gjorde en kjempetabbe ved å legge ut demo for dette spillet. Gamle bragder er ikke nok til å selge dette skvipet.

 

Blandingen av norsk / engelsk er naturlig nok. Siste frasen er en standardfrase og styres av valgt språk, beskrivelsen er kun lagt inn på engelsk.

 

Lars

Lenke til kommentar

Har ikke linken, men leste om dette et annet nettsted. De hadde sjekket og fant ut at når du skulle last ened slike "packs" til spill på akkurat den størrelsen. Så betaler du en slags "key" for selve innholdet ligger allerede på selve disken... Du laster ned ingen ting. Bare en key for og kunne spille det innholdet som allerede ligger på DVD`en.

 

Å akkurat det synes jeg er råttent!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Ja dette var dagens lille høydepunkt.

 

Er dog sikkert de som laster ned, som f.eks innbilte Sonic lovers. Husker en på videregående som innbilt sa hele tiden at Sonic hadde definert plattform spilling mer enn Mario noen gang hadde klart.

 

Slike personer ville kjøpt dette spill, og all tilbehør som kommer, uten å tenke på det. For dem er det perfekt.

 

Håper dog ingen faller for dette.

Lenke til kommentar

Dessverre kommer nok dette til å bli fremtiden. Sonic er jo et teit første eksempel, siden spillet suger lut i fjerde potens, men ikke se bort fra at dette dukker opp i neste storspill, både på PS3, Xbox 350 og Wii.

 

Er rimelig sikker på at det blir mer utvidelser man må betale for som man laster ned, når online systemene virkelig kommer igang. Og jeg tror nok at flere vil begrense førsteversjonen mer og legge mer av spillene inn i nedlastbare komponenter man må betale ekstra for.

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle om de tar 200p eller 2000p, ikke en kjeft som kjøper disse alikevel.

7913987[/snapback]

Nettopp. For alle som har kjøpt det spillet har nok gjort det eneste som er å gjøre med slike spill.

 

1. Knekke DVDen i frustrasjon

2. Hoppe på den nevnte DVDen

3. Drite på den nevnte DVDen.

4. Pakke DVDen og dritten inn i en liten konvolutt, sammen med en fisk som har vært død litt for lenge

5. Pisse på konvolutten.

6. Sende den tilbake til utvikler. med tekst "her har dere dritten deres tilbake. Jeg produserer også dritt som dere ser, men den er gratis, ha en fin dag :) )

Lenke til kommentar

Kjempe innlegg Bromlexl...:p

 

Det ser dessverre ut som om at dette blir fremtiden. Jeg synes at når du gir 700 kr (max) for et spill, skal du faen få tilgang til den vanskelighetsgraden du vil!

 

EDIT: Jeg leste nettopp en bok og da var en høvding=100 kr. Man kan ikke stole på bøker for tiden. :thumbdown:

Endret av cissaman
Lenke til kommentar

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke noe prinsippielt problem i dette. Utviklere legger ut ekstra innhold til spill, og de som vil kan selv bestemme om de bruke penger på det. Til slutt så er det forbrukerene som bestemmer. Hvis ingen kjøper, så vil heller ikke slik som dette bli lagt ut. Hvis det nok folk der ute som liker Sonic og synes at dette er verdt pengene, så ser jeg ikke noe galt i dette. Og vi vil nok se slikt oftere fra spill som flopper, en på de store tittlene. Et eller annet sted må de sørge for å tjenepenger. Se for eksempel på Gears hvor vi fikk to nye kart helt gratis (riktignok noe sponset). Etter å ha solgt 3 mill eksemplarer hadde de råd til å gi spillerene denne gaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...