Gå til innhold

Erfaringer med IT24.no?!


Anbefalte innlegg

Hei, noen som har erfaringer med denne butikken?

 

bestilte en mp3 spiller der for 2 dager siden, de reklarmerer med at de skal sende samme dagen vist jeg ikke bestiller for seint på dagen.

 

2 dager seinere (snart 3) har jeg enda ikke fått sporings nr, prøvd å ringe de 4 ganger no. fra 10-12 om dagen, men ikke noe svar.

 

sjekket på gulesider.no etter nytt nr å ringe. fant et mobil nr der, prøvde å ringe det med da fikk jeg vite at det var feil nr.

 

Sett litt på lagerstatusen til IT24.no, og de har jo ikke noe der. har jeg blitt saftig lurt her :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det slo deg aldri å se på lagerbeholdning før du bestilte? Og sjekket du om varen du bestilte faktisk var på lager? Vanskelig å sende samme dag hvis du bestiller ting om ikke er på lager hos butikken.

 

Forbrukerrådet kan nok heller ikke hjelpe deg stort enda hvertfall. En dag med forsøk uten å få tak i dem er litt for lite til at noen gidder å slå på stortrommene.

Lenke til kommentar
pokkers møkka butikk.. får ringe forbruker ombundet (?) på mandag da...

7907407[/snapback]

Please gjør det så får de noe å le av de også..

Altså vet ikke om du har handla særlig på nett før, men varen må da være på lager om de skal sende samme dag! Husk dette neste gang før du begynner syte.

 

Angående telefon er jeg enig at det er for dårlig, prøv mail.

Lenke til kommentar
pokkers møkka butikk.. får ringe forbruker ombundet (?) på mandag da...

7907407[/snapback]

Please gjør det så får de noe å le av de også..

Altså vet ikke om du har handla særlig på nett før, men varen må da være på lager om de skal sende samme dag! Husk dette neste gang før du begynner syte.

 

Angående telefon er jeg enig at det er for dårlig, prøv mail.

7907789[/snapback]

 

herregud.. tror dere at jeg er teit...?! seff var varen JEG bestilte på lager.

 

når jeg snakket om lagerstatusen mente jeg OMTRENDT alle andre varene de selger, var enten 0 eller 1 på lager.

 

og vist jeg no skulle være SÅ dum og kjøpe noe som ikke er på lager, så burde jeg vel likevel ha en mulighet til å kontakte butikken... eller er det for mye å forlange?

 

ja jeg har handlet en GO del på nettet.

Lenke til kommentar
og vist jeg no skulle være SÅ dum og kjøpe noe som ikke er på lager, så burde jeg vel likevel ha en mulighet til å kontakte butikken... eller er det for mye å forlange?

7908243[/snapback]

Nei, det er ikke for mye forlangt å kunne kontakte dem. Men om du tror du har en Forbrukerrådssak eller en forbrukerrettsling klage fordi du har ventet i 3 dager og ikke fikk tak i dem etter 1 dags forsøk, ja da.....

 

Nei, jeg skal ikke si noe som gir meg advarsel.

Lenke til kommentar
og vist jeg no skulle være SÅ dum og kjøpe noe som ikke er på lager, så burde jeg vel likevel ha en mulighet til å kontakte butikken... eller er det for mye å forlange?

7908243[/snapback]

Nei, det er ikke for mye forlangt å kunne kontakte dem. Men om du tror du har en Forbrukerrådssak eller en forbrukerrettsling klage fordi du har ventet i 3 dager og ikke fikk tak i dem etter 1 dags forsøk, ja da.....

 

Nei, jeg skal ikke si noe som gir meg advarsel.

7908828[/snapback]

 

som jeg sa i første post.. 3 dager siden jeg bestilte. på mandag blir det 6 dager.

 

6 dager uten å få snakke med noen som jobber der, fåt noe sporings nr, eller noen info om hva som skjer.

 

kaller du det normalt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hei, noen som har erfaringer med denne butikken?

<snip-rant>

7904438[/snapback]

 

Ja.

Har bestilt noen få ganger...

Ikke noe problem. Lav pris og rask levering.

 

PS.

Har du betalt med Visa? Oppkrav?

Såvidt jeg husker sender It24.no brev i oppkrav, dvs. du får ikke noe sporingsnummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...