Gå til innhold

En lånte accounten min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor diskutere og komme med fakter når dere ikke har peiling? Ikke hør på dem!

 

 

Alt du trenger å gjøre som nevnt over her, lag en level 1 char på samme realm, mekk en ticket hvor du forklarer at accounten har blitt slettet, så vil blizzard ta kontakt via whisper eller via mail over spillet. Etter min erfaring, så er Blizzard villig til å gi deg tilbake spilleren bar en gang, så det bør ikke gjenta seg. Men, jeg sletta palaen min 3 ganger pga. frustrasjoner, men fikk den tilbake alle gangene, så hvis det befinner seg snille GMer på serveren, så skal du ikke se bort ifra at spilleren din er tilbake allerede et døgn etter sendt ticket :)

Endret av sndr
Lenke til kommentar

Eneste sjangsen for å få karakterene tilbake er som andre har nevnt.

Lag en ny karakter og be GM restore dem.

Det bør gå greit, vet om flere som har gått lei for så å slette karakterer.

Etter en stund angrer dem og kommer tilbake.

En i guilden har gjort det her to ganger, fått tilbake hver gang.

Ikke nevn noe om at du har gitt passordet ditt til andre, det er nemelig ikke lov at flere spiller på samme account.

 

Endre passordet ditt så han du lånte den bort til ikke kan logge inn igjen.

Gi aldri ut passordet ditt til noen i fremtiden.

 

Må også legge til at du må ha vært rimelig godtroen, da du gir ut account info til en du nesten ikke kjenner. Men, men noen ting lærer man "the hard way".

 

Lykke til. :)

Lenke til kommentar

alså vis noen sletter char er det og få den restoeret en kjempe lett prosess tar ca 1 time. send en litt trist mail til gm ingame og si att du sletta figureren din når du var i dårlig humør eller att du trodde du skulle slutte og ombestete deg. eller bare att liellebror sletta den mens du var på do eller noe. jeg har restoeret 5 karakterer siden jeg starta med wow alt gear gull og alt på charen som var på før du sletta blir med igjen. du må selvfølgelig skrive ett litt godt formulert brev til gm under character..

Lenke til kommentar
Hei! det var en som lånte min Account.. han har hatt Pw en måned eller noe.. men når jeg logget inn i dag.. Hann hadde SLETTA DEN! er det noen måte blizzard kan gi meg den tilbake me stuff og items på? eller er den tapt?

7900971[/snapback]

 

 

Ja du kan spørre om og få Cha/gear tilbake.. og det funker.. men bare noen ganger er det gratis.. ellers må du betale vendor price for itemsa dine.. og kanskje vente en uke på at den blir "investigata" ...

Lenke til kommentar
Enda bedre, du sletter alt av gear og gull, det kan han nemlig aldri få tilbake.

7919968[/snapback]

 

eeeh jo... kjenner en som ble hacka.. alt ble sletta; character, gear, penger, items osv.

 

han fikk tilbake alt han hadde i backpacks, i banken, gearet og en liten slant penger (100g) uansett om han hadde MYE mer :p

Lenke til kommentar
Lag en lvl 1 character, og åpne en ticket, dermed si at du slettet characteren din ved en feiltagelse, og vil ha den tilbake.

 

lett som det =)

7901672[/snapback]

 

skal noe til å slette ved en feiltagelse..skal tross alt skrive inn delete for å slette

7902756[/snapback]

 

"fylla har skylda"?

 

har faktisk skjedd 2 ganger for meg, og fått dem tilbake igjen :p:blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...