Gå til innhold

En lånte accounten min


Anbefalte innlegg

Lag en lvl 1 character, og åpne en ticket, dermed si at du slettet characteren din ved en feiltagelse, og vil ha den tilbake.

 

lett som det =)

7901672[/snapback]

 

skal noe til å slette ved en feiltagelse..skal tross alt skrive inn delete for å slette

7902756[/snapback]

 

"fylla har skylda"?

 

har faktisk skjedd 2 ganger for meg, og fått dem tilbake igjen :p:blush:

7931546[/snapback]

 

Kult å fylle og slette chars da.. woooho :w00t::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lag en lvl 1 character, og åpne en ticket, dermed si at du slettet characteren din ved en feiltagelse, og vil ha den tilbake.

 

lett som det =)

7901672[/snapback]

 

skal noe til å slette ved en feiltagelse..skal tross alt skrive inn delete for å slette

7902756[/snapback]

 

"fylla har skylda"?

 

har faktisk skjedd 2 ganger for meg, og fått dem tilbake igjen :p:blush:

7931546[/snapback]

 

Kult å fylle og slette chars da.. woooho :w00t::D

7932409[/snapback]

 

Spesielt om man sletter wow i tillegg :ph34r:

Lenke til kommentar

"Uansett alkoholinntak, så fatter jeg ikke hvorfor folk får seg til å gjøre sånt. Er det morsomt å risikere noe du har lagt så mange arbeidstimer i? Og i tillegg kaste bort Blizzard sin tid?"

 

Pokker heller! Blizzard burde bli satt på en arbeidsleir i Sibir. Så kanskje de skjønner åssen de jobber de også. Blizzard suger på brukersupport, og de turer frem som de vil uansett hva det gjelder.

Lenke til kommentar
"Uansett alkoholinntak, så fatter jeg ikke hvorfor folk får seg til å gjøre sånt. Er det morsomt å risikere noe du har lagt så mange arbeidstimer i? Og i tillegg kaste bort Blizzard sin tid?"

 

Pokker heller! Blizzard burde bli satt på en arbeidsleir i Sibir. Så kanskje de skjønner åssen de jobber de også. Blizzard suger på brukersupport, og de turer frem som de vil uansett hva det gjelder.

7935725[/snapback]

 

Men svaret på dårlig brukersupport er vel ikke å gjøre ting som gjør at de må bruke mer ressurser? Det vil definitivt ikke løse problemet. Det er mulig at de "turer frem" på noen områder, isåfall regner jeg med du har noen konkrete eksempler. Men at de gjenoppretter characters som har blitt slettet mange ganger, vil jeg faktisk påstå at er et eksempel på god service.

Lenke til kommentar
Lag en lvl 1 character, og åpne en ticket, dermed si at du slettet characteren din ved en feiltagelse, og vil ha den tilbake.

 

lett som det =)

7901672[/snapback]

 

skal noe til å slette ved en feiltagelse..skal tross alt skrive inn delete for å slette

7902756[/snapback]

 

eller så kan han ha gamet på lan og sovnet forran tastaturet å så har det vore noen som har styra Kontoen mens den var pålågga ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...