Gå til innhold

En lånte accounten min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! det var en som lånte min Account.. han har hatt Pw en måned eller noe.. men når jeg logget inn i dag.. Hann hadde SLETTA DEN! er det noen måte blizzard kan gi meg den tilbake me stuff og items på? eller er den tapt?

7900971[/snapback]

Ja, tho du kan nok ikke si at han lånte den. Siden det er ikke lov, men du kan si du ble hacka eller noe? :)

Lenke til kommentar
Hei! det var en som lånte min Account.. han har hatt Pw en måned eller noe.. men når jeg logget inn i dag.. Hann hadde SLETTA DEN! er det noen måte blizzard kan gi meg den tilbake me stuff og items på? eller er den tapt?

7900971[/snapback]

Ja, tho du kan nok ikke si at han lånte den. Siden det er ikke lov, men du kan si du ble hacka eller noe? :)

7901000[/snapback]

ja,ja men hvor skal jeg senne og hva skal jeg "si"?

Lenke til kommentar
Hei! det var en som lånte min Account.. han har hatt Pw en måned eller noe.. men når jeg logget inn i dag.. Hann hadde SLETTA DEN! er det noen måte blizzard kan gi meg den tilbake me stuff og items på? eller er den tapt?

7900971[/snapback]

Ja, tho du kan nok ikke si at han lånte den. Siden det er ikke lov, men du kan si du ble hacka eller noe? :)

7901000[/snapback]

ja,ja men hvor skal jeg senne og hva skal jeg "si"?

7901013[/snapback]

Vet dessvere ikke det, siden jeg aldri har måtte gjort det selv.
Lenke til kommentar
Det er jo din feil så blizzard kan ikke hjelpe

7901125[/snapback]

 

Tja, blizzard kan vel alltid hjelpe, man trenger bare ikke å fortelle de sannheten. Han kan vel bare skrive til de at han kom hjem en dag og fant accounten sin slettet og at han derfor har blitt hacket eller blitt utsatt for noen lumske keyloggere.

7901150[/snapback]

men hvor skal jeg sende dette?denne hvite løynen

Lenke til kommentar
Det er jo din feil så blizzard kan ikke hjelpe

7901125[/snapback]

 

Tja, blizzard kan vel alltid hjelpe, man trenger bare ikke å fortelle de sannheten. Han kan vel bare skrive til de at han kom hjem en dag og fant accounten sin slettet og at han derfor har blitt hacket eller blitt utsatt for noen lumske keyloggere.

7901150[/snapback]

men hvor skal jeg sende dette?denne hvite løynen

7901367[/snapback]

 

Enkleste måten er vel per telefon: Norway: 800 12 633 (free) tatt fra her

Lenke til kommentar
Funker ikke blizzard, som er lite sannsynlig må du nok innse at Char. dine er borte

7901550[/snapback]

 

Gav denne setningen noe mening ? Man kan ikke gi seg uten å ha prøvd, burde være en simpel sak å få tilbake characterene sine. Er bare å forklare seg godt å si at du ble hacket og nå ikke vet hva du skal gjøre.

Endret av Sirhaavard
Lenke til kommentar
Hei! det var en som lånte min Account.. han har hatt Pw en måned eller noe.. men når jeg logget inn i dag.. Hann hadde SLETTA DEN! er det noen måte blizzard kan gi meg den tilbake me stuff og items på? eller er den tapt?

7900971[/snapback]

Ja, tho du kan nok ikke si at han lånte den. Siden det er ikke lov, men du kan si du ble hacka eller noe? :)

7901000[/snapback]

ja,ja men hvor skal jeg senne og hva skal jeg "si"?

7901013[/snapback]

 

Et tips til neste gang. Dette er ikke noe "ja ja". Dette er noe du bør trekke lærdom av, og det håper jeg inderlig du gjør. Så slipper både du og Blizzard å få mer trøbbel av denne typen.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ha som regel at de som du ikke kan dryle et baltre i hode på om de kødder med accounten din. De låner du ikke bort accounten din til. Prøv å send ingame ticket til gm der du gir opp mest mulig informasjon du kan klare å fiske fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...