Gå til innhold

Brunkrem i skolen


iNeo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du ikke skjønt det? siste greia inn er:

Buksa stappa ned i sokkene (hvite tennissokker that is)

7900572[/snapback]

 

Og hva faen er egentlig greia med det?

 

Hvorfor??

7907268[/snapback]

ser kult ut, ser ut som du virkelig har lykkes i livet. Akkurat det samme med brunkrem.

Når du ser ei berte på 15 år med brystene oppe ved øyebryna og 2 liter brunkrem, kan du tenke "der er ei som virkelig har lykkes."

Lenke til kommentar
Jeg lurer egentlig på hva brunkrem egentlig er. Lurer på hva jeg hadde kommet hjem med hvis jeg hadde gått i en butikk og spurt etter brunkrem. Skokrem kanskje? :D

7904314[/snapback]

Heter ikke brunkrem egentlig brunkrem? Må man bruke noen presise navn som "spray-tan" og denslags? :S

Jeg er ikke så flink på sånt, men vet sånn ca hva "brunkrem" betyr når jeg hører det.

7906969[/snapback]

 

Jeg vet sånn ca hva det er jeg også, men jeg lurer egentlig på hva det EGENTLIG er. :p "Spray-tan" er jo ikke sminke. Må være noe slags foundation eller makeup-krem av en eller annen sort.

Lenke til kommentar

Det er en jente i klassen som gnir ansiktet fult av det. Det ser helt forferdelig - og henne er omtrent den eneste i klassen som gjør det. Hun er heller ikke den mest populære.. langt ifra. Mange kommenterer det ofte òg, så hvorfor gidde?!

 

For å quote en venn av meg: "Brunkrem er ikke Spania på boks".

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Hva det egentlig heter er vel ikke helt det viktigste her. Det faktum at mange bruker en foundation med en fargetone alt for mørk for sin egen hud er skummelt. Og siden mange bruker for mørk foundation kaller noen det gjerne brunkrem da de som bruker det blir vel brun i ansiktet av det.

 

Foundation kan være fint det om det brukes riktig. Så når man referer til det som brunkrem tenker man vel mest på de som bruker det enttopp for å bli brun.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...