Gå til innhold

Brunkrem i skolen


iNeo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går på VKII i Asker...så ca ALLE bruker det...ikke jeg da..er stolt av min nordiske porselens hud=) Uheldigvis bruker min dyrebare, herlige lillesøster på 14 det:( Hun var så nydelig før hun fikk det i hodet sitt at hun bare MÅ være brun. Hun har dessuten skiftet stil helt...hun har blitt en berte :(

 

Jeg har mistet den lille prinsessen min :cry:

Noen som vet hvordan man omvender slike jenter som må ta på en maske for å gå ut av huset?

Lenke til kommentar
Uansett - hva er egentlig så pent med å være brun? Ikke rasistisk ment, altså, men det er jo ikke noe penere enn å være litt lysere i huden.

Selvfølgelig, det er ikke noe pent å være kritthvit, men herregud da.

7901294[/snapback]

 

Det er ikke stygt å være kritthvit, men blå derimot :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg synes også brunkrem kan ta seg godt ut på jenter til en viss grad

 

Kanskje gutter bruker brunkrem, men det gjør ikke menn!

7901385[/snapback]

 

 

Ta meg og BigJackW (samme skole) i klassen hans var det en jente som var ganske så hvit, så en dag, etter nyttår (da det hele startet) var hun brun som en neger! Det eneste som fortalte oss hvem hun var, var øynene! Og jeg lover dere, det var ikke noe pent syn!

Lenke til kommentar
Jeg synes også brunkrem kan ta seg godt ut på jenter til en viss grad

 

Kanskje gutter bruker brunkrem, men det gjør ikke menn!

7901385[/snapback]

 

 

Ta meg og BigJackW (samme skole) i klassen hans var det en jente som var ganske så hvit, så en dag, etter nyttår (da det hele startet) var hun brun som en neger! Det eneste som fortalte oss hvem hun var, var øynene! Og jeg lover dere, det var ikke noe pent syn!

7901429[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, men hvis hun for eksempel hadde tatt brunkrem fra 1 kvadrat cm fra kinnet og brukt det til hele ansiktet hadde det kanskje ikke sett så ille ut.

 

1 kvadrat cm :hmm: ? Ja du skjønner poenget mitt

Lenke til kommentar
Har du ikke skjønt det? siste greia inn er:

Buksa stappa ned i sokkene (hvite tennissokker that is)

Stort bleika hår, med masse, masse hårspray i.

Flere lag med brunkrem som ikke går till huden.

Gigantiske perleøredobber.

7900572[/snapback]

Jeg har observert gutter som følger den stilen der ganske bra, kun med unntak av perleøredobbene.
Lenke til kommentar
Går på VKII i Asker...så ca ALLE bruker det...ikke jeg da..er stolt av min nordiske porselens hud=) Uheldigvis bruker min dyrebare, herlige lillesøster på 14 det:( Hun var så nydelig før hun fikk det i hodet sitt at hun bare MÅ være brun. Hun har dessuten skiftet stil helt...hun har blitt en berte :(

 

Jeg har mistet den lille prinsessen min :cry:

Noen som vet hvordan man omvender slike jenter som må ta på en maske for å gå ut av huset?

7901211[/snapback]

 

Hah, skulle ikke forundre meg.. Det søstra di gjør er et tegn på å redde seg selv, hvis hun ikke blir som de andre så er det over og ut og hun kan glemme alt om å få være med i venne gjengen osv osv.

 

Har bodd i Asker store deler av mitt liv, tro meg jeg vet hva jeg snakker om..

 

 

Ontopic: Heldigvis er det ikke så alt for mange jenter som har starta med det her på Ås.. Ser da noen, men det er til å leve med :ermm:

Lenke til kommentar
Går på VKII i Asker...så ca ALLE bruker det...ikke jeg da..er stolt av min nordiske porselens hud=) Uheldigvis bruker min dyrebare, herlige lillesøster på 14 det:( Hun var så nydelig før hun fikk det i hodet sitt at hun bare MÅ være brun. Hun har dessuten skiftet stil helt...hun har blitt en berte :(

 

Jeg har mistet den lille prinsessen min :cry:

Noen som vet hvordan man omvender slike jenter som må ta på en maske for å gå ut av huset?

7901211[/snapback]

 

1. Bind henne til en stol

2. Sett på en CD med enten Metallica - Nothing Else Matters eller Dimmu Borgir - Sorgens Kammer

3. La dette synke litt inn for henne

 

Konsekvens:

Hun vil oppdage musikk. Hun vil utforske nevnte band mer og mer, og vil etterhvert begynne å like tung musikk. Et stilskifte vil da falle naturlig hen for å passe hennes nye stil.

Lenke til kommentar
Har du ikke skjønt det? siste greia inn er:

Buksa stappa ned i sokkene (hvite tennissokker that is)

Stort bleika hår, med masse, masse hårspray i.

Flere lag med brunkrem som ikke går till huden.

Gigantiske perleøredobber.

 

Det eneste fine er perleøredobbene. Men ikke de svære da.

7900572[/snapback]

 

:fun:

 

Det er ikke så mange som bruker det på min skole, heldigvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...