Gå til innhold

Blogg: PlayStation 3: Kø eller overflod? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
viktig å huske at wii kom rett før jul, og hadde en pris som gjør at mange snørrunger kunne mase seg til en...

Husker ikke åssen det var med 360, men var ikke det og noe av samme greia?

8143413[/snapback]

 

tror jeg betalte 3500-4K for min, med harddisk og alt det der. Vill vell ikke kalle det akkurat tilbud. men sikkert mange bortskjemte drittunger som fikk den selv om, jeg personlig ikke syns, det var tilbud.

Lenke til kommentar

Husk at i USA satset mange av de som stod i kø på videresalg. Rett etter lansering forsvant hypen og mange som ikke klarte å selge videre brukte returretten.

 

Jeg er ikke i tvil om at det blir køer og muligens utsolgt i Norge også, men regner med at situasjonen raskt blir den samme som i Japan og USA hvor PS3 er hyllevarmer og selger klart minst av de 3 nye konsollene.

 

Ikke glem at Sony har vært nødt til å vente på lansering i samtlige markeder før de senker prisene og så dårlig som PS3 selger kan priskuttet komme rett etter lansering i Europa.

Lenke til kommentar

Ulemper: Garanti (ingen), kun NTSC stoette paa videoavspilling fra memorysticks o.l. samt PS2 spill. Region 1 paa DVD. Har kommet over en kommentar om at NTSC PS3'er skal faa stoette for avspilling av PAL _video_ materiale fra camcorders o.l. etterhvert men lette ikke noe som offisielt underbygger paastanden.

 

Selv handla jeg en i USA fordi jeg var der og det sto flere av dem i butikken. Kunne hive den i kofferten og slippe toll, moms og avgifter.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fra Komplett sin forside i dag: "Verdens mest populære spillkonsoll får nå endelig sin verdige oppfølger den 23 mars. Vi har fortsatt ledige maskiner til lansering så bestill din PS3 idag så er du sikret ett eksemplar."

 

Det faktum at de har ledige maskiner ut av de 150 stk. de får inn er litt foruroligende, Komplett hadde var jo utsolgt flere mnd. i forveien både på 360 og Wii, samt laaaange backlogs. Husker dog ikke hvor mange Wii og 360 de fikk inn, så det er ikke sikkert dette er så dårlige nyheter alikevel. Fin-fint for de som vil ha PS3 og ikke har noe ønske om å stå i kø, dog.

Lenke til kommentar
Et lite spm. På narvesen så er det 18 års grense på ps3 !

 

Skulle prøve den idag men fikk ikke lov. WTF liksom !?

8203410[/snapback]

 

 

 

De kjører sikkert samme reglene for spillkonsoller som for spillautomater ellers og de har jo 18 års grense.

 

Kanskje for å ha sitt på det tørre? :innocent:

 

Med mindre det er for å slippe at en gjeng med fjortiser står og henger halve dagen

inne i lokalet og skremmer vekk potensielle kunder ? :hmm:

Lenke til kommentar
Fra Komplett sin forside i dag: "Verdens mest populære spillkonsoll får nå endelig sin verdige oppfølger den 23 mars. Vi har fortsatt ledige maskiner til lansering så bestill din PS3 idag så er du sikret ett eksemplar."

 

Det faktum at de har ledige maskiner ut av de 150 stk. de får inn er litt foruroligende, Komplett hadde var jo utsolgt flere mnd. i forveien både på 360 og Wii, samt laaaange backlogs. Husker dog ikke hvor mange Wii og 360 de fikk inn, så det er ikke sikkert dette er så dårlige nyheter alikevel. Fin-fint for de som vil ha PS3 og ikke har noe ønske om å stå i kø, dog.

8201798[/snapback]

Dette er ganske utrolig. Jeg ser også på ulike spillbutikker i Oslo, der det tydeligvis er mange igjen som kan forhåndsbestilles. Det ser ut til at Sony går på trynet...

Lenke til kommentar
Sikkert fordi det bare var et spill å spille som var 18 år på.

8204148[/snapback]

 

Er det motorstorm spillet 18 års grense? Man kan jo uansett se folk spille det, også får man ikke spille? Eller tror de at folk under 18 ødelegger konsollen? Man får jo ikke testa den før man kjøper den.

8204727[/snapback]

Vel, Motorstorm er det 12 årsgrense på. Vis du er mindre enn det er det kanskje ikke rart. Men viss ikke er det dårlig gjort liksom.

Lenke til kommentar

Prøvde PS3 i dag jeg. Ble så glad når jeg endelig fikk se den i virkligheten for alle første gang. Så blank og lekker!

Jeg prøvde Motorstorm. For en utrolig grafikk! Helt rått syntes jeg, og når jeg hadde på tiltinga fungerte det etter noen minutter. Syntes det gikk veldig bra faktisk, noe jeg ble overrasket over. Da jeg skjørte med motorsykkelen og krasja kom den lille scena i slow motion. Sikkert noe man fort blir lei, men der og da likte jeg det veldig godt. Mannen på motorsykkelen bare fløy av gåre i lufta. Skikkelig stilig. Jeg gassa med R2, de er jo nye, de likte jeg veldig. Deilig å bare dytte inn, og gasse som bare den.

Jeg prøvde også, det formel 1 spillet. Husker ikke tittelen nå i skrivende stund, jeg syntes også det var et kult spill. Grafikken der på publikum spesielt likte jeg ikke, men det var jo fin grafikk på bilene og sånn. I svingene var det sånn at den bremset automatisk så det ble egentlig litt enkelt, men det er sikkert noe man kan slå av på fullversjonen. Men etter de 10 minuttene jeg spilte, fikk jeg et fint inntrykk. Likte Motorstorm veldig. Jeg tittet på menyen, likte den godt. Har ikke en PSP så dette var et veldig nytt menysystem for meg. Lett å ble seg fram og tilbake. Og bildefremvisningen på TVen som sto i butikken. Oioi, for et bilde! Sikkert i den høyeste oppløsninga, men uansett. Veldig kult.

Gleder meg til å se et ordentlig storspill komme til PS3 og utnytte kraften fullt ut. For jeg tror Motorstorm har mye mer å gå på, selv om det så veldig detaljert og fint ut nå. :)

*Har skrevet dette nettopp på Nintendo forum, på spill maskiner. Syntes det var like greit å poste det her å*

Endret av Triiiip
Lenke til kommentar

Har, som nevnt tidligere i tråden, forhåndsbestilt på Komplett. Ble noe overrasket over at de fortsatt har flere på lager, da jeg opprinnelig satset på videresalg.

 

Men, to the point. Sender de maskinene ut på fredag, eller sender de så man får den på fredag? Er det første alternativ betyr det jo at man med postoppkrav ikke får den før tirsdag, 4 dager etter, om den kommer så fort som mulig.

 

Fint om noen vet hvordan det ordnes - bør være slik at man får den på fredagsmorgenen.

 

edit: Prøvde og Motorstorm. Fint spill, men ble ikke revet helt med.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Et lite spm. På narvesen så er det 18 års grense på ps3 !

 

Skulle prøve den idag men fikk ikke lov. WTF liksom !?

8203410[/snapback]

 

 

 

Med mindre det er for å slippe at en gjeng med fjortiser står og henger halve dagen

inne i lokalet og skremmer vekk potensielle kunder ? :hmm:

8205342[/snapback]

 

De kunne ha hatt makstid hver person ell no, men 18 års grense for å holde i en kontroll? :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...