Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis du hadde fulgt med på det til vanlig hadde du ikke sagt det=)

har fulgt med på home and away hver dag i nesten 11 år,og er den beste serien jeg har sett..

8573662[/snapback]

 

Sånn som skjer med slike drama/såpeserier ;) Når man ser på det en stund, kommer man inn i det og blir hekta. Glad ikke jeg har falt i samme fellen :p

Lenke til kommentar
Sånn som skjer med slike drama/såpeserier ;) Når man ser på det en stund, kommer man inn i det og blir hekta. Glad ikke jeg har falt i samme fellen :p

8574162[/snapback]

 

Jeg er ikke helt enig med deg. Før så jeg på H&A hver dag, men nå som jobb og skole hindrer meg i det, så er det ikke som om jeg blir gal fordi jeg gå glipp av det. Det er selvsagt noen episoder man bare MÅ få med seg, som nå for tiden. Men akkurat som jeg ikke forstår at folk er hektet på LOST, så skjønner jeg at folk ikke skjønner at noen er hektet på H&A :)

Lenke til kommentar

Så kutter vi ut hobbymodereringen. Lange ordvekslinger om hva som er lov og ikke på forumet, hører hjemme i PM-boksene deres, ikke her i tråden.

 

Angående dobbelposting - bruk Rediger-knappen i bunnen av innlegget for å legge til mer tekst om du glemte å skrive noe, ikke lag mange innlegg etter hverandre.

 

Innlegg som var off-topic er slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...