Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
hei

 

hvordan finner dere sallys dagbok, og hvordan ser dere nye episoder, koster det noe? er hekta på home and away. håper aldri det slutter :thumbup:

8078128[/snapback]

 

 

Du kan laste ned nye episoder på backtothebay.net/forum.. Det koster ingenting!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvert øyeblikk kommer det en ny ungdoms karakter i Home and Away på tv'n. Cassie blir bestevenn med Mattie or kjæreste med Ric. Hun blir også fosterbarn til Flynn og Sal.
Lenke til kommentar

heisann, ny her jeg , men her var det ikke oppdatert på noen dager

så jeg kan jo oppdatere litt .

 

 

jah nå har jo endelig scott gått fra lisa fordi lisa fortale ham sannheten,

Scott gikk jo rett tilbake til hayley og scott ga hayley en god overaskelse

med et heilt eget bord ved stranden og et miniorkester som spilte så dem kunne danse,

 

Nytt i dag var det at alf har kommet hjem,

og ville si hei til Ric som ikke var serlig fornøyd med at han ikke

kom å ville si hei samme dagen som han kom.

Alf har med seg en overaskelse,

Altså en kusine til Ric, som var Roos bortadopterte barn,

Denne kusinen heter Martha,

Martha var samme person som Ric og Cassie prøvde å sneie borti

i en lek dem kallte snei en fotgjenger.

 

Sally er fremdeles veldi sikker på at hun såg en mannsskikkelse

og låser dørene godt, og vil sjekke det eletriske, da dette nevnes i Alf og Marthas nærvær tilbyr Martha seg å titte på det siden hun har vært lærling innen elektrikerfaget.

Sally går en tur inn, og Martha hører et smell og finner Sally bevistløs på gulvet

 

Slik var dagens episode,

Jeg håper jo alt går bra med sally,

men det får vi se i morgen ..

 

men jeg er en av dem som ikke har klart å -ikke klikke- på spoileren så jeg vet jo også ka som skjer videre.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når er det Kim og Hayley blir sammen igjen, er det lenge til?

8319950[/snapback]

 

Raste:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De blir vel ikke sammen? De har vel vært sammen, og så blir Hayley gravid, men er usikker på med hvem. Enten med Kim eller Scott = farskapstest. Men har lest at noen byttet om testene, så de tror at Kim er faren. Hayley stikker av, Scott drar etter, og når babyen blir født finner de ut at det er Scotts, og de flytter til Frankrike eller noe.

 

Husker ikke hvor jeg leste dette, og jeg vet ikke når det skjer, men det er muligens når den "nye" Hayley kommer.

Endret av spirrevipp1
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når er det Kim og Hayley blir sammen igjen, er det lenge til?

8319950[/snapback]

 

Raste:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De blir vel ikke sammen? De har vel vært sammen, og så blir Hayley gravid, men er usikker på med hvem. Enten med Kim eller Scott = farskapstest. Men har lest at noen byttet om testene, så de tror at Kim er faren. Hayley stikker av, Scott drar etter, og når babyen blir født finner de ut at det er Scotts, og de flytter til Frankrike eller noe.

 

Husker ikke hvor jeg leste dette, og jeg vet ikke når det skjer, men det er muligens når den "nye" Hayley kommer.

8320172[/snapback]

Jo, vis du leser i noen av de forrige sidene så står det at Kim og Hayley blir sammen igjen en kort stund...

Lenke til kommentar
Jo, vis du leser i noen av de forrige sidene så står det at Kim og Hayley blir sammen igjen en kort stund...

8320722[/snapback]

 

Beklager. Leser ikke alt som er skrevet her, for spoliere finner jeg mange nok av selv.

 

Fant ut av hvem the stalker er :ohmy: Og sånn utviklingen er i serien nå bør vel det du spurte om skje om ikke altfor lenge for...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hayley havner vel ikke i seng med Kim igjen nå som hun er sammen Scott??
Endret av spirrevipp1
Lenke til kommentar
Her er noen spoilere [iKKE LES HVIS DU IKKE VIL VITE HVA SOM KOMMER TIL Å SKJE]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kim og Hayley er ikke sammen lenge. Zoe blir sammen med Kim men egentlig er hun lesbisk. Hayley blir sammen med Scott men litt senere blir hun igjen sammen med Kim. Hun blir gravid men det viser seg at Scott er faren så de to drar fra Summer Bay.

 

Om dere har sett episodene nå på tv så vet dere om breve som Peter Baker, Irene og Beth fant. Det er Zoe som har skrevet det og hun kommer til og bli den neste Summer-bay-stalker.

 

Hun kommer til å kidnappe Sally, ei ny jente flytter til byen som heter Cassie. Hun blir også foster barnet til Sal og Flynn. I slutten av 2005 dør Flynn av kreft.

 

Helt i slutten av 2006 ble endelig Ric og Matilda sammen men lykken varte ikke lenge for nå er Ric i fengsel - dømt skyldig for uaktsomt drap.

 

Irene blir sammen med Barry men han forlater henne hjerteknust fordi han må i fengsel etter og ha drept Josh.. (dere husker kanskje han? var sammen med blant annet Dani)

 

Tasha og Robbie får et lite av og på forhold men de gifter seg omsider og Tasha blir gravid med en annen mann. Robbie og Tasha oppdrar lille Ella sammen med i de nye episodene har de flyttet til statene sammen med Josie.

 

Dere vet vell alle at Josie og Jesse skal gifte seg!?

Mitt i sermonien tilstår Josie alt og de gifter seg ikke. Jeg er ganske sikker på at hun forlater Summer Bay da.

 

Leah gifter seg med Dan men de tar en lang pause i forholdet sitt en stund. Husker dere at ekskona til Dan ble nevt for en stund siden? Hun flytter til byen og heter Amanda. Når Leah og Dan har pausen sin holder Dan på med Amanda.

Leah roter også litt med Peter.

 

Det viser seg at Peter han en ungdoms gutt som flytter til byen. Han heter Drew og er en litten rocka gutt.

 

Amanda har også en unge. Belle er en rocka jente som egentlig hater Amanda. Hun blir sammen med Ric og Drew. Mens Belle er sammen med Drew holder Amanda som er moren til Belle og roter med Drew.. Twisted i know!!

 

En ny hunk familie flytter inn i byen. Alene pappa Tony som blir sammen med Beth, ganske voksen politi sønn som heter Jack og yngste tennåring kalt Lucas.

 

Lucas blir sammen med Matilda og Jack blir sammen med ei ny jente som begynner. Hun heter Martha og er barnebarnet til Alf.

 

Den beste historien jeg har sett i Home and Away er med Matilda og du må vente helt til 2006 for å se den. Det hele er at hun har store brannskader på bryste etter en eksplosjon (der peter ble drept) og hun var en av de med mest skader. Hun har det veldig hardt med disse brann merkene og får bulimi. Gled deg til dette!

 

En annen ting er at Kim gifter seg med en litt eldre kvinne kalt Rachel. Men under forholdet styrter et fly der Kim, Kit, Martha, Belle og Robbie er. Her har Kit og Robbie sex og like etter at Kim og Rachel har giftet seg kommer Kit inn og har stor mage. Ja det er Kim som er faren..

 

Kane og Kirsty rømmer fra Summer Bay fordi Kane vil stille opp for kona og barnet og det er det siste vi ser fra dem.

 

Okei, nå har jeg bare skrevet en liten del og jeg skjønner om ingen skjønner en drit av dette.. Men det er MYE spennende som kommer til å skje!

8033407[/snapback]

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er det ikke sånn at Peter var ikke død allikavell?
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Irene blir sammen med Barry men han forlater henne hjerteknust fordi han må i fengsel etter og ha drept Josh.. (dere husker kanskje han? var sammen med blant annet Dani)

 

haha what??

8333846[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sammenheng hvor..? :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...