Uberbox Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg leste i en test av Burning Crusade at det meste av tidligere items (inkl. epic) var bortimot ubrukelig fordi det nye utstyret/våpnene var så bra. Er dette sant? Kan det nye utstyret brukes i de gamle sonene? Hvordan er i så fall balansen? Jeg har en level 60 tauren hunter med noen lilla items og resten blått. Er det slik at det nesten bare er å slette dritten?
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nei, men det vil nok byttes fort ut, da greens i outlands er søte.
Islanbadsj Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg leste i en test av Burning Crusade at det meste av tidligere items (inkl. epic) var bortimot ubrukelig fordi det nye utstyret/våpnene var så bra. Er dette sant? Kan det nye utstyret brukes i de gamle sonene? Hvordan er i så fall balansen? Jeg har en level 60 tauren hunter med noen lilla items og resten blått. Er det slik at det nesten bare er å slette dritten? 7883756[/snapback] Spørs jo hvilke items du har. Jeg har byttet ut alt dmg gearet jeg hadde, men tror fortsatt jeg har 3 deler av healing utstyret mitt, og det er tier 2 headpiece (Med ZG enchat) og Zul Gurub bracers og belte.
chokke Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 på lvl 68, har enda min neff hatt, 2 tier 3 deler, 3 tier 2 deler. Kun bytta trinkets, belte, en ring og neck.
Speik Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Vet av folk som har byttet ut Tier 2 med greens allerede på lvl 62. Endret 6. februar 2007 av Speik
PcT Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Det spørs helt hva som prioriteres Mange 63-66 items har blitt nerfa fra blue til green osv siden beta så er ikke så noticeable :/ Var et par ganger jeg logga på og bare "WTF" når jeg akkurat hadde fått en ny blue og sletta den gamle epicen så var bluen blitt grønn Endret 6. februar 2007 av PcT
DirtyBit Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 på lvl 68, har enda min neff hatt, 2 tier 3 deler, 3 tier 2 deler. Kun bytta trinkets, belte, en ring og neck. 7884635[/snapback] lol er jo et grønt Leather working set som er bedre enn blood fang.. som attpåtil er 65 rec, jeg hadde fult DPS gear (HWL+PVP stuff) som jeg begynte allerede å bytte ut når jeg begynte å groupe i HFC
Ghaundan Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Tja, en kompis i curse har jo bytta ut litt tier 3 med grønt og blått her og der. Liker å erte han med at snart ryker TF, men ja, utstyret er MYE bedre enn hva lvl/farge ville tilsi Syns darklegacycomics har gjort en bra jobb med å illustrere akkurat dette.
Uberbox Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Ok, takk for svar, men et spørsmål som jeg ikke fikk svar på - kan man bruke outland items utenom outland? Hvordan er balansen?
Phalanx Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Man kan bruke outland items overalt, utenom flying mount da.
Sink Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 jeg er level 65, og har ikke byttet ut et eneste healing item ennå, dmg gearet mitt har fått en liten update. Tho, jeg har ikke vært så mye i instance at det gjør noe.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 utenom flying mount da. 7889424[/snapback] Går det ikke an å mounte den i det hele tatt, eller kan man springe rundt å den?
ahpadt Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 utenom flying mount da. 7889424[/snapback] Går det ikke an å mounte den i det hele tatt, eller kan man springe rundt å den? 7890818[/snapback] Nei.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Æsj, tenkte man kunne slippe å springe rundt med 2 mounts :<
Bimmelom Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Alt gearet er ikke "unyttig" nei. Jeg har byttet ut alt dmg-gearet mitt hvertfall. Mens på healing gearet er det eneste jeg har byttet ut er en trinket 1174 +healing hello
Lampeskjermen Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja, nice dmg gear. Men dritt healing gear. Er så jævlig lame av blizz og plutselig fokusere på dmg druid's med rewards og stuff.
DeadbeaT Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Synes synd på folk med T2 og T3 jeg, er glad jeg levlet en ny warrior til TBC, mye artigere å ha et så hyppig utskifte til lvl 70 som jeg har hatt enn å spille på den gamle T2 warrior'en min. men hvis du vil ha en tilbakekomst og ikke føle at du "alltid" løper rundt med dritt gear mens alle andre har all morroen så er det bare å hive seg i det og bli 70 før resten av gjengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå