Gå til innhold

Spill som ligner på Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Ja jeg venter i spenning på Two Worlds jeg også men skulle gjerne hatt noen tips til spill som allerede er ute. Gothic 3 virker som noe som må anskaffes iallefall :)

7882528[/snapback]

 

gothic 3 kan definitivt anbefales.

 

når jeg spilte det var det ganske plaget av bugs og dårlig ytelse, men vet ikke om det er fikset nå

Lenke til kommentar
Hehe. Ja jeg venter i spenning på Two Worlds jeg også men skulle gjerne hatt noen tips til spill som allerede er ute. Gothic 3 virker som noe som må anskaffes iallefall :)

7882528[/snapback]

 

gothic 3 kan definitivt anbefales.

 

når jeg spilte det var det ganske plaget av bugs og dårlig ytelse, men vet ikke om det er fikset nå

7882910[/snapback]

 

Testa det i forrige uke eller noe, og det er kul umuli å spille hos meg i allefall. Har en rimelig highend PC vil jeg si (og godt overklokket), men selv på laveste instillign så sliter jeg med å få over 30fps i byer :S

Lenke til kommentar

gothic 3 er steike fett, men bugs var det plenti av når det kom ut. Det beste av allt var at eg lagget mer med middels instillinger enn høgest =D

 

Hos meg så kunne eg stille allt på fullt, men la en ting (husker ikke hva det var) være lavt, det var da denne tingen som gjorde at jeg lagget, men grafikken såg god nok ut uansett med eller uten, så da valgte eg den laggfrie løsningen =D

 

Men viss du kjøper gothic, pass på at du ikke kommer i kamper med hissige villsvin med det første. Eg som har spillt eneren og toeren (+ exp) visste at dyr kunne være ekstremt farlige i forhold til mennesker. Menneskene kan du blocke, mens dyrene må du bare denge løs og drepe dem før de hugger deg ned. Har lest mange folk på nettet som sluttet å spille G3 pga at de klarte ikke de første oppdragene som innebærte at de skulle drepe noen villsvin for reblellene. Personlig syntes eg ikke disse villsvinene var vanskelige.. fordi eg har erfaringer fra de forige spillene. Time slagene sånn at du treffer dem før de treffer deg. Er ikke verre =D

 

Anbefaler G3. Mange muligheter! Dynamisk verden som endrer seg etter hva du gjennomfører! Knuser oblivion synest da jeg, selv om buggene var litt irriterende (men de må da snart ha fikset disse med patchene)

Lenke til kommentar
Har lasta ned Morrowind med Bloodmoon og Tribunal tilleggspakkene ;)

7882939[/snapback]

 

Om jeg var deg ville jeg ikke ropt nettopp dèt så veldig høyt i dette forumet.

 

Ontopic: Jeg vil anbefale Fallout 2, selv om det er 3persons synsvinkel. Utrolig atmosfære, masse å gjøre osv! Dette er et gammelt spill, grafikken er dermed deretter (Ikke at det legger noen som helst demper på opplevelsen)

 

Så det i en av spaceworlds tilbudshyller for noen dager siden til rundt 100-lappen :]

 

Edit:typo

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...