Gå til innhold

Leadtek 8800GTX til ca 3500? Noen som har kjøpt?


Pedram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kastet meg også over dette "tilbudet" så fort jeg oppdaget det i prislisten til hardware.no. Håper indelig det stemmer, hadde vært gøy med et nytt skjermkort nå :) Får håpe leveringstiden ikke blir så sinnsykt lang da... liker ikke når nettbuttikker ikke opplyser om forventet dato inn på lager.

 

Vinci

Lenke til kommentar
Men er det et tilbud, eller har disse kortene rett og slett falt brytalt i pris?

 

Jeg vil ikke bestille før jeg vet når de kommer på lager...

7884432[/snapback]

 

Jeg håper det kommer av at de aktuelle webshopenes leverandør har gjort en større bestilling, eller planlegger å gjøre dette når de får "forhåndssolgt" nok kort.

 

Da det er denne forklaringen som vil sikre oss som har bestilt kortet til denne prisen.

 

Den andre forklaringen vil jeg ikke ytre, da jeg mistenker webshopene for å søke på dette ordet på disse forumene ;)

 

Bare det ikke tar mye mer enn en måned, overlever jeg, siden resten av maskinen som nevnt ikke blir bestilt før tidlig i mars :)

Lenke til kommentar

Jeg kastet meg også på,men hvis det stemmer at det er 1mnd før de har på lager,så frister det ikke så veldig :ermm:

Har et Gainward 8800Gts som jeg kunne brukt angrefristen på,men da blir jeg jo sittende uten skjermkort en mnd :roll:

 

Kan jo bare selge det brukt om en mnd også :hmm:

Endret av oizann
Lenke til kommentar
Jeg kastet meg også på,men hvis det stemmer at det er 1mnd før de har på lager,så frister det ikke så veldig :ermm:

Har et Gainward 8800Gts som jeg kunne brukt angrefristen på,men da blir jeg jo sittende uten skjermkort en mnd :roll:

 

Kan jo bare selge det brukt om en mnd også :hmm:

7888506[/snapback]

da taper du jo penger da.. da kan du likegodt bruke de "tapte" pengene nå, og gå for ett 8800gtx som kan leveres nå.. hvis du er med..

rettere sagt: lever kortet tilbake og kjøp ett nytt gtx som kan leveres fort..

tror du taper mer på å selge ditt gts om en måned og gå for dette leadtek..

Lenke til kommentar

Er det noen grunn til at denne er så mye billigere? Er det dårligere kvalitet på Leadtek? Dårligere garanti/bundle eller klokkeegenskaper? Det frister nesten mer å kjøpe 2x disse enn ett XFX. Ikke langt unna bare 1500,- forskjell

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
R600 til ATI kommer i midten av Mars så om du må vente 1 mnd fra i dag så kommer prisene til å ligge der overalt uansett.

 

Så da haddet jeg heller ventet til for å se når kortet blir sluppet.

7888568[/snapback]

 

1 måned er altfor lenge, som nevnt i en annen post, på grensen til useriøst. Kommer til å kansellere min bestilling å heller vente en mnd, se hva prisene er da.

De forandrer seg fort.

Lenke til kommentar
Er det noen grunn til at denne er så mye billigere? Er det dårligere kvalitet på Leadtek? Dårligere garanti/bundle eller klokkeegenskaper? Det frister nesten mer å kjøpe 2x disse enn ett XFX. Ikke langt unna bare 1500,- forskjell

7888697[/snapback]

 

 

Må isåfall være vifta og bundle, alt annet er jo som regel helt likt. for ~300kr får du en ny vifte og bundle...hvem bryr seg egentlig?

 

Garanti trenger du ikke bry deg om, vi har reklamasjonsrett her i landet uansett.

Lenke til kommentar
Trykk Her

for å sjekke ut

7874602[/snapback]

 

 

Anbefaler deg å lese erfaringer som står på HW også..

 

Her er den første på lista:

 

"Jeg bestilte en Asus 8800GTX fra Advance 4.jan. De skulle få den inn på lager den 5. Den 8. fikk jeg mail om at levering var den 19., og på den 19. fikk jeg ny mail om at levering var den 23. Den 23 kom og da fikk jeg ny mail om at levering var den 30. Da jeg sjekket nettsiden stod det at de hadde varen på lager! Jeg ringte og fikk forklart at de de hadde på lager var til en annen pris og at hvis jeg ville ha levert varen nå måtte jeg betale mer. Det er fullstendig uakseptabelt.

 

Jeg avbestilte og bestilte ny fra komplett, som var på døra samme ettermiddag. Sånn skal det være!

 

Konklusjon: Ikke kjøp fra Advance.

 

Karakter: 1 "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...