Gå til innhold

Leadtek 8800GTX til ca 3500? Noen som har kjøpt?


Pedram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg virker Leadtek som et useriøst firma, og jeg skal holde meg langt unna dem. Har ingen bekgrunnelse for påstandene mine bortsett fra at det er en "feeling" jeg har fått...

 

 

7893304[/snapback]

 

Leadtech 8800GTX har jo blitt testet på anandtech da! men der var den en annen kjøler på. Ellers tror jeg det var det samme. Bør kanskje nevne at det var blandt det varmeste, og det som klokket dårligst av alle. Uansett, så er jo det et røverkjøp :p spesiellt for de som ikke overklokker

Lenke til kommentar

Ringte og snakket med Advance i dag. Han bekreftet at forventet dato inn på lager var 21. februar. Han kunne også bekrefte at vi som hadde bestillt kortet til 3500kr skulle få det for det. Så jeg må si meg fornøyd, kan godt vente noen uker for å spare 1000-1500kr... Så travelt har jeg det ikke. Så hadde jeg ikke bestillt når prisen var lav, så hadde jeg angret meg grønn nå.

 

Foreløpig har jeg ikke noe vondt å si om advance.no, men så får vi vente å se når kortet blir levert da, men siden alt er bekreftet så går nok det greit.

 

 

Vinci

Lenke til kommentar
Ringte og snakket med Advance i dag. Han bekreftet at forventet dato inn på lager var 21. februar. Han kunne også bekrefte at vi som hadde bestillt kortet til 3500kr skulle få det for det. Så jeg må si meg fornøyd, kan godt vente noen uker for å spare 1000-1500kr... Så travelt har jeg det ikke. Så hadde jeg ikke bestillt når prisen var lav, så hadde jeg angret meg grønn nå.

 

Foreløpig har jeg ikke noe vondt å si om advance.no, men så får vi vente å se når kortet blir levert da, men siden alt er bekreftet så går nok det greit.

 

 

Vinci

7946049[/snapback]

 

Finfint, tenkte tanken på å ringe dem selv.

Ellers har vi samme tankegang, et par uker kan man vente på et så godt tilbud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...