Gå til innhold

Hvordan besvime enkelt?


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tomat-Ulf: Hva prøvde du på egentlig?

 

Og til trådstarter... viss du har hørt om folk som besvimer er det ikke alltid de våkner igjen... og å holde pusten eller hyperventilere som du ikke vet hva er... så kan du faktisk foråsjake hjerneskade og tidlig død... så jeg mener du bør gi f¤%# i å prøve!

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen enkle måter å besvime på? Helst ikke noe med å slå seg i hodet eller privaten eller noe.

 

Takk smile.gif

 

Flytt denen hvis den er feilpostet.

7874315[/snapback]

 

Hvis du syns dette er morsomt bør du oppsøke hjelp. Vi hadde en elev som nesten døde pga en lek de syns var skikkelig morsom. Jo akkurat denne leken innbar at man skulle kvele en medelev til han/henne svimte av. Det som da skjedde med denne ene eleven var at han endte opp i en ambulance hvor han var i 30 minutter før de såvidt klarte å få liv i ham. Syns du dette høres morsomt ut? Da vil jeg hvertfall anbefale deg at du tar kontakt med rådgiver eller slikt på din skole for å få hjelp.

 

Jeg så hva som skjedde og jeg var der når denne eleven svimte av. Tro meg det er ikke noe pent syn akkurat. Der står du og ser ned på en av dine medelver ligge der helt livløs.. Dette er skandaløst.

 

Etter denne lille insidenten sluttet alle på vår skole å gjøre dette hvertfall. Hvordan oppstår slike ideer? Hva tenker du med egentlig?

Jeg har da hvert ung jeg også men ønsket aldri å dø da. Jeg har bank i bordet ikke svimt av enda og ikke har jeg større planer om det heller. Ta dette som et råd fra meg ikke gjør det tullet der. Det er ikke bra.

 

Det finnes ingen grunn til å sette liv og helse på spill for å få oppmerksomhet.Håper dette hjelper deg å tenke litt og komme inn på det rette sporet igjen.

 

Take Care

Lenke til kommentar

Jeg har selv sett en klassekamerat som svimte av pga en reaksjon på en sprøyte vi tok, jeg ser ikke det morsomme i at folk besvimer. For det andre kan det være farlig, om du svimer av med en pose over hodet og blir liggende slik kan kroppen få for lite oksygen, du kan bli kvelt og DØ eller få hjerneskader ettersom mangel på oksygen over tid kan føre til dette.

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar

[mørk filmtrailerstemme]

Syns du det er gøy å ligge på sykehus til observasjon over natten?

Syns du det er gøy å la dine klassekamerater leve i vantro om at det er njoe som feiler deg?

Syns du det er gøy å la det gå rykter om at du besvimer "for no obvious reason" rundt på skolen?

 

DA burde du prøve Besviminator! Kun £29.90 på eBay

[/mørk filmtrailerstemme]

 

Seriøst; om du besvimer må du på sykehus, hvor de insisterer på å ha deg over natten til observasjon. Det kan da heller ikke være spesielt gøy å la folk tro at du bare besvimer for ingenting midt i en time. Ingen besvimer av kjedsomhet :ermm:

 

Tillat meg å si: Tufs!

Lenke til kommentar

Fantastisk.

 

Hvis du står rett opp og ned i to timer, gjerne med en trang hatt på hodet, uten å bevege deg i det hele tatt, kan det være at du svimer av. Funket fint for meg. Heldigvis hadde jeg to andre å falle på :) Svensken som svimte av samtidig knuste diverse tenner :/. Moralen er: Pass på at du har noen å falle på.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
[mørk filmtrailerstemme]

Syns du det er gøy å ligge på sykehus til observasjon over natten?

Syns du det er gøy å la dine klassekamerater leve i vantro om at det er njoe som feiler deg?

Syns du det er gøy å la det gå rykter om at du besvimer "for no obvious reason" rundt på skolen?

 

DA burde du prøve Besviminator! Kun £29.90 på eBay

[/mørk filmtrailerstemme]

 

Seriøst; om du besvimer må du på sykehus, hvor de insisterer på å ha deg over natten til observasjon. Det kan da heller ikke være spesielt gøy å la folk tro at du bare besvimer for ingenting midt i en time. Ingen besvimer av kjedsomhet :ermm:

 

Tillat meg å si: Tufs!

7875458[/snapback]

 

Haha, utrolig morsomt.

Men til tema, trådstarter er kanskje ikke 100% seriøs?

Håper virkelig ikke det, men ble mye morsom lesning ut av dette i alle fall.

Lenke til kommentar

Bøy deg fremover å se i bakken. Så puster du tungt ut og inn i 1 min..

Så står du inntil en vegg mens noe presser bryst kassa de oppover til det blir svart for deg:P .. .. .. ..

 

Funka på en som gikk i klassen min på barneskolen.. Sjukebilen kom å henta han da men, bare å prøve lissom. Trukke jeg ville gjort det vis jeg var deg:P

Lenke til kommentar

For det første;

 

Denne tråden er gått langt off topic. Om man vil diskutere lærerenes manglende oppmerskomhet, gjør gjerne det i en tråd med det som emnet. Her handler det om å få hjelp til å besvime.

 

Og der kommer vi over til sak nr. to. Dette forumet er ikke stedet å oppsøke om man vil ha hjelp til å skade seg selv. Å besvime er ikke akkurat ufarlig og det ville vært svært uheldig om noe skulle skje med trådstarter på bakgrunn av hva han har fått tips om her i gården.

 

 

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...