Gå til innhold

Dødt løp mellom PS3/360 iflg PSM

Runebassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
After admitting that "360 is more impressive [in terms of having 'big' games]" and the Xbox interface "offers a lot more functionality than PS3's," we had to double check the flannel panel to make sure that Peter Moore hadn't sneaked a spot as the month's special guest writer.
ha ha ha :!:
Skrevet
PSM offers a balanced case for pledging your allegiance to either platform, even roping in the editor-in-chief of the US Official Xbox Magazine to defend Xbox 360. Although, with one section pointing out that "PS3 wins if... You're a loner who doesn't plan to use community features much," it seems the barbed comments have been reserved for PS3.

Kjenner meg igjen i den der, so det høyrast ut som om eg har valgt rett. :)

Kay

Skrevet (endret)

Betyr dette at next gen faktisk begynte for meg (og andre) alikevel høsten 2005? Wow. Nå ble jeg glad. :) Var redd jeg måtte vente til mars 2007.

Endret av Dr.Peedee
Skrevet (endret)

Nå begynner jeg å se tegn til kriging igjen. Hva så om psm setter ps3 først. Hvem som virkelig blir nr 1 ser vi ikke før om mange år. Forresten vadsø spill magasin har kåret 3do til tidenes beste konsoll.

Endret av Mgs
Skrevet

Tror jeg er overtrøtt eller for høy på terpentin, for jeg presterte å lese PMS jeg :p

Om dette stemmer kan det vel gjøre et F hva man velger, men velger man X360 kan det se ut som man får i pose og smekk (på fingrene).

Skrevet
Forresten vadsø spill magasin har kåret 3do til tidenes beste konsoll.

7855565[/snapback]

Fytte rakkern sin. Her har folk bitcha og krangla om det var Xbox, PS eller Nintendo som var best. Og så viser det seg at det er 3do. Ja ja, så mye peiling har folka her på forumet. :tease:

Skrevet
her er en artikkel om hvordan sony kan "redde" ps3 fra undergangen..

litt intressan lesing kansje..:)

How Sony can save the ps3

7855888[/snapback]

Var interesang lesing ja.

This is the point where “fan boys” like to introduce the “feature-for-feature” cost analysis.

Yup, den kjenner jeg godt her på forumet. Og når andre bruker samme argument for X360/Wii blir det slått hardt ned på av motparten for det er ikke relevant. Er dessverre en argumentering som har skapt mange siders diskusjon.

After the “first adopters” (those with bleeding edge HD systems and a need for the latest technology) have purchased their systems, mainstream consumers see only a system with similar graphics, a smaller library and a $200 price difference.

Den har jeg sagt, samt at mange andre har og sagt den, og blitt slått ned på fordi de som hadde PS2 ville garantert ha en PS3.

A $50 price drop isn’t going to help, as Microsoft would still have a cheaper console and could conceivably match the move.  More importantly, Sony is not in a financial position to afford to take a bigger loss on each system.

Ja har sagt det og, tror jeg sa det her i tråde faktisk, er ikke sikker. Gidder heller ikke sjekke :p

Unfortunately, and not a lot of people are going to like this, the Blu-Ray drive, being one of the most expensive components, needs to go.

Akkurat samme som mange her har sagt, Blu-Ray er for tiden for dyr til å kostnadsmessig gjørde det lønnsomt i en konsoll. Droppe den og gi den som addon senere er den beste løsningen til Sony, noe de skulle gjort før.

Jeg er enig i alt de sier i den artikkelen, og synes den var godt skrevet uten masse tull og tøvende nedratinger mot Sony. Proffesionelt skrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...