BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Uansett kva for ein plattform du har lagt din elsk på, så har me så utruleg mykje snacks å sjå fram til! http://www.gametrailers.com/player.php?id=16662&type=wmv Eg for min del, gledar meg mest til Mass Effect og Assasins Creed. MGS4 og Mario Galaxy ser utruleg bra ut. Endret 1. februar 2007 av dark by design
lonnj89 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ah....Halo3 Fy faan det kommer til å bli rått
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Har faktisk ikkje spillt Halo 1 og 2 noko særleg. Det "fanga" meg berre ikkje.. :-/
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Aiaiai! Så mange spill jeg gleder meg noe sykt til. Metroid, Bioshock og MGS er jeg ikke noe interessert i, men de andre klarer jeg nesten ikke å vente på. Spesielt Assasins Creed! Forza 2 også. (:
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Ja! Forza 2! OT: Og til Øyvind. Eg har blitt forelska i lerretet ditt! Eg har nett bestillt meg ein SANYO Z5 prosjektor. Blir derimot DIY lerret for meg i første omgang. Har begynnt å bygge ramma.
Steina Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 OT:Og til Øyvind. Eg har blitt forelska i lerretet ditt! 7847009[/snapback] Lerrettet du ser på da? Ble foresket i Øyvind jeg Så kjekk altså. ON-Topic: Mange spill der ja som ser ut som kan bli spennende nå prøve
StaBBer Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ser ut som at 2007 blir det beste spillåret i mitt 24 år lange liv. Forza Motorsport 2, Mass Effect, Halo 3, Grand Theft Auto IV, Bioshock, osv. Hadde også vært kult om Resident Evil 5 og Alan Wake kom i år, men jeg holder ikke pusten. Hilsen lykkelig 360-eier.
kilik Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Crysis, GTA IV, Metroid Prime 3: Corruption, Super Mario Galaxy, Duke Nukem Forever (eh), BioShock, Alan Wake, Zelda: Phantom Hourglass, MGS4, Spore. 2007 har potensiale til å bli tidenes beste spillår...
bjokys Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Helt enig, 2007 har potensiale til å bli ett av tidenes spillår, med stortittel på stortittel. Det jeg gleder meg mest til, er nok Age of Conan, dersom det ikke blr forsinket. BioShock, Alan Wake, MSG4 Halo 3, Metroid Prime 3, GTA 4 osv. blir nok også fantastiske perler Her er nok å ta av til alle 3 konsoller, pluss pc, for å si det slikt
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Mye flott! Vi er heldige som har 3 konsoll firmaer som kriger om å levere det beste til forbrukerene!
Mala Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Eg sa til meg sjøl at 06 blei det dyreste og beste spillåret mitt noensinee, det stemte tilbake da. Men eg trur eg glatt kan si at 2007 overgår fjoråret med glans.
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Jau, er jo me som er tjent med det. Uansett kor mange niggawatts og gigaflops konsollen har
Mala Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ja ein heilgardering er nok på sin plass om man vil ha det beste av det beste. Synd på de som ikkje tillater seg sjøl denne luksusen, ikkje pga. det økonomiske, for dei er jo såklart ynskyldt. Eg sikter da til de såkalte xxxboys.
kilik Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Så spørs det hvor mange av spillene som blir utsatt da. Blir ikke overrasket om f.eks. MGS4, Age of Conan og Alan Wake blir 2008-spill.
Bear^ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 2007 blir et dyrt år for min del. Skal investere i en HD klar TV, X360 (endelig bestemt meg), masse spill til nevnte konsoll og masse spill til Wii. Noen som har en kr til en stakkars fattig mann?
patham Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) 2007 blir et dyrt år for min del. Skal investere i en HD klar TV, X360 (endelig bestemt meg), masse spill til nevnte konsoll og masse spill til Wii. Noen som har en kr til en stakkars fattig mann? 7848558[/snapback] Kan komme til meg og ta med deg panteflaskene mine Eller tror jeg trenger de selv Endret 1. februar 2007 av disabled
Snikpellik Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hehe, 2006 var et helt sinnsykt bra spillår, med Xbox 360 som fikk masse knalltitler, lansering av Wii og Zelda, og jeg fikk spille Wii mange måneder før den kom ut. Så det skal mye til for at 2007 overgår, men jeg tror det er helt mulig. Jeg gleder meg aller mest til Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Super Smash Bros. Brawl, Assassins Creed, Call of Duty 4, Halo 3... Nei, må stoppe her.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Ser ut som om det er mye herlig i vente for fans av enhver platform, så vi kan jo alltids håpe folk blir for opptatt med å spille gode spill, og da ikke lenger har tid til å fly rundt og slenge dritt om de andre platformene på ymse forum.
BåGan Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hvor ble det av Spore på gametrailer sin liste?
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 ja, Spore ser spennende ut! Spore ser enormt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå