Gå til innhold

GTA IV Wishlist


Anbefalte innlegg

Saints Row politiet gir blanke i om du kjører for fort eller ikke. Og jeg tror neppe Rockstar vil la vær å ta hensyn til nye implementasjoner når de lager oppdragene, så at det blir allt for slitsomt at politiet kommer etter deg om du kjører for fort på div. oppdrag er vel kanskje et av de minst gjennomtenkte argumentene jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saints Row politiet gir blanke i om du kjører for fort eller ikke. Og jeg tror neppe Rockstar vil la vær å ta hensyn til nye implementasjoner når de lager oppdragene, så at det blir allt for slitsomt at politiet kommer etter deg om du kjører for fort på div. oppdrag er vel kanskje et av de minst gjennomtenkte argumentene jeg har hørt.

9165153[/snapback]

 

Nå skulle jo spillet få et et mer realistisk preg over seg (ikke mulighet for å fly, stå på rollerblades, vanskeligere å stjele biler etc) så du skal ikke se bort i fra muligheten at politiet kanskje blir strengere på ting som bl.a. ekstrem råkjøring.

 

Sikker på at SR politiet ikke følger etter deg om du kjører for fort? Jeg mener å huske at de hang seg på deg om du raste forbi dem på motorveien bl.a.

Lenke til kommentar

kansje det kunne vert sånn at du måtte trene deg opp te å stjele bilar sån som på Mafia at du må lære hvordan låsene dirkes opp eller sån som på splinter cell der du må dirke dei opp selv eller du bare tar frem qbeinet eller noe sånt og ødeleger heile døra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Så vidt jeg husker prøver politiet å stoppe deg i Saints Row dersom du råkjører. Sier seg selv at det bør få konsekvenser om du kjører i 200km/t midt i tjukkeste Manhattan.

9165135[/snapback]

Da må man ha kjørt veeeeldig fort, for det kan ikke jeg huske.. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Mulig jeg tar feil, men jeg mener politiet alltid var etter meg i det spillet. Akkurat som om jeg hadde gjort noe galt :no:

9166779[/snapback]

Er det ikke det spillet går ut på da? :tease:

Lenke til kommentar

Jeg håper man kan få flere økonomiske funksjoner. kjøpe en liten sjappe og prøve å drive den på en måte, og tjene litt penger fra den, og prøve å utvide butikken, og etter hvert få et økonomisk imperium :D

 

Også hadde det vært greit om man kunne ha stylet bilene ordentlig mye. Det var litt irriterende på SA når jeg hadde stylet en fin bil og sånt, men så var jeg litt uheldig og vraka bilen, så måtte jeg stjele en ny bil. Hadde vært greit om man hadde hatt bedre kontroll og feeling mens man kjører. Og kanskje kunne hatt en spesiell bil i en garasje som spawner der igjen hvis man ødelegger den gamle, sånn at man kan ha sin egen pimpmobile

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Altså.. Det finnes mods for sånt :p

Men.. Det hadde vært litt gøy om det hadde vært sånn at man kunne velge en bil ifra en bilbutikk som man eide til alltid å stå i en garasje :)

 

Men det hadde vært veldig gøy med at man måtte fylle opp drivstoff også da :)

Lenke til kommentar
Altså.. Det finnes mods for sånt :p

Men.. Det hadde vært litt gøy om det hadde vært sånn at man kunne velge en bil ifra en bilbutikk som man eide til alltid å stå i en garasje :)

 

Men det hadde vært veldig gøy med at man måtte fylle opp drivstoff også da :)

9166818[/snapback]

 

Tom for bensiiin :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Hadde vært litt tøft da. Plutselig begynner bilen og sukke, for så å stoppe opp.

Da har du to valg;

- Ringe etter tauebil

- Stjele en annen bil.

 

:cool:

Lenke til kommentar
Hadde vært litt tøft da. Plutselig begynner bilen og sukke, for så å stoppe opp.

Da har du to valg;

- Ringe etter tauebil

- Stjele en annen bil.

 

:cool:

9167486[/snapback]

 

Eller gå til nærmeste bensinstasjon og kjøpe en kanne med bensin, før du spaserer tilbake til bilen din, fyller på tanken, og kjører videre.

 

:)

Lenke til kommentar
Hadde vært litt tøft da. Plutselig begynner bilen og sukke, for så å stoppe opp.

Da har du to valg;

- Ringe etter tauebil

- Stjele en annen bil.

 

:cool:

9167486[/snapback]

 

Eller gå til nærmeste bensinstasjon og kjøpe en kanne med bensin, før du spaserer tilbake til bilen din, fyller på tanken, og kjører videre.

 

:)

9169177[/snapback]

 

eller gjøre som på postal helle bensin på folka :D

Lenke til kommentar
Hadde vært litt tøft da. Plutselig begynner bilen og sukke, for så å stoppe opp.

Da har du to valg;

- Ringe etter tauebil

- Stjele en annen bil.

 

:cool:

9167486[/snapback]

 

Eller gå til nærmeste bensinstasjon og kjøpe en kanne med bensin, før du spaserer tilbake til bilen din, fyller på tanken, og kjører videre.

 

:)

9169177[/snapback]

 

eller gjøre som på postal helle bensin på folka :D

9169261[/snapback]

Og du kjøper den ikke, du tar den!

Lenke til kommentar
Need i say more?

Headshot?

9170271[/snapback]

Gunnen?

9171467[/snapback]

 

som nemt tideligere.. :)

det hadde ver t xtremt tøft om du fikk ut delt en .50 da å fikk i oppdrag å skyte en fyr på foreksempel 6-700m uten å bli merka!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...