Gå til innhold

GTA IV Wishlist


Anbefalte innlegg

Lisensierte biler vil du neppe se i GTA spill, av den enkle grunn at spillene bygger på en mock-off av den ekte verdene. Du kan gjerne se biler som ligner svært mye på ekte biler, men går under andre navn.

 

Pluss at de fleste bilmerker vegrer seg for å gi ut lisenser til spill hvor du kan dra opp en bazooka og sprenge bilen deres fandenivold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, på xbox360 er jo achievmentpoints noe av det store. At disse kan skaffes raskere og lettere ved bruk av koder er vel en ferdig diskusjon.

 

Og bruk av koder i GTA kan lett ødelegge hele spillet imo.

 

Men nå skal ikke jeg leke noen moralens vokter. Men jeg ser gjerne at det blir gjort det samme som i Saints Row når det kommer til koder.

Lenke til kommentar
Jeg vil:

 

-Ha slutt på muligheter for koder.

-Godt utvalg av radiostasjoner, som ikke bare loopes hele tiden.

-Bedre AI på NPC's.

-At politiet kan stoppe deg for råkjøring / kjører over fartsgrensa

-At politiet ikke nødvendigvis skyter deg ned, bare fordi du kom nærat patrulje-bilen dems.

9109921[/snapback]

 

KODER ER VALGFRITT!

Lenke til kommentar

For å utdype hva jeg mente:

 

Alle spill har achievements som du får av fra mål gjennom gameplay; ca. alle spill som har koder har koder som gjør gameplay lettere --> koder gjør at du får achievements lettere.

 

Nå vet ikke jeg hvor mange spill som har det slik (jeg bruker ikke koder) men jeg vet hvertfall at Saints Row har en funksjon som gjør at du ikke kan få achievements når du bruker koder. Siden du reagerer som du gjør så antar jeg at de fleste spill har det slik (og du derfor delvis misforsto hva jeg ville fram til).

Lenke til kommentar

Manuelt gir i biler. Mulighet for clutch. Mer følelse av at man kjører en bil.

 

Gjerne biler som bruker bensin, så man må stoppe å tanke for ikke å gå tom, som Narrie sa.

 

Mer realistisk på denne fronten altså!

Endret av orginal
Lenke til kommentar

Noe som hadde vært veldig kult, er å se andre, ikkje bare deg gå nedover gaten og oppføre seg helt normalt, og plutseligt dra opp en Uzi å begynner å plaffe rundt seg :D, og etterpå hopper han inn i en bil og kjører vekk. Det er ikke bare du som er Psycho i New York. :)

 

Drømmen må jo være å få et sideoppdrag som å være leie morder, et skjikkelig vanskeligt mission. Du får lite info om den du skal drepe. Kanskje han oppfører seg mistenkelig, han har en spesiell t-skjorte på seg, kanskje det er to menn som går noen meter bak han i folkemengden, altså livvakter, som ikke skal bli oppdaget. Og at klokken xx.xx skulle han ha et møte på en resturant som du måtte finne selv, og våpenet du fikk var en sniper rifle. Når du hadde fant ut hvor han var og hvem han var, fant du en god plass det du var sjult, og ingen kunne legge merke til deg der du sto med sikte i skallen på den som skulle forlate verden :green:

Lenke til kommentar

Ganske enig med TRibal89. Lissom viss du drar fram en pistol liksom så må da noen reagere...Kanskje si ifra til koppen til og med:D

 

Ikkeno koder! Hater koder veldig veldig mye fordi at det ødelegger spillet synes jeg... D blir liksom så kjedelig!

 

Masse flere kjøretøy....

 

En ting jeg lurer litt på: Er d sånn at du bare kan gå i byen og sånt elr kan du gå ut på landet liksom??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...