Gå til innhold

GTA IV Wishlist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lakus: Han mente at det brude ha gått an å være de tidligere GTA karakterene i multiplayer, noe som ikke er en dårlig ide.

De gamle karakterene kommer ikke tilbake.

Og multiplayer kommer, men bare i begrenset omfang. Blir vel noe lignende Saints Row tenker jeg.

 

Virker som at 99 av 100 som poster her ikke har fulgt med på GTA IV i det hele tatt, ettersom 98 av 100 svar her inne er allerede svart på av Rock*

Lenke til kommentar
Spillet er fortsatt under utvikling, så jeg tror det er få som vet svarene på det de 99 spør på. Dessuten er dette en ønskeliste, så folk må da få ønske seg det de vil!! Multiplayer-delen er vel det folk vet minst om, siden ikke Rockstar er ferdig med å utvikle den enda.

8875322[/snapback]

 

Spillets story og innhold er nok gjort ferdig for lenge siden. Regner med at Rockstars arbeid i disse dager består av testing og å få spillet til å fungere så likt som mulig på PS3 og Xbox360.

Lenke til kommentar
Spillet er fortsatt under utvikling, så jeg tror det er få som vet svarene på det de 99 spør på.

Jeg sa jo nettopp at 98 av 100 spørsmål i denne tråden er allerede besvart av Rock* !!

 

- Folk ønsker seg ragdoll på folka i spillet, besvart av Rock*

- Folk vil ha fly, besvart av Rock*

- Folk vil ha enda større map, besvart av Rock*

- Folk vil ha biler som blir igjen der de setter dem ol, besvart av Rock*

 

+ 94 spørsmål til per 100 som blir stilt er allerede besvart av Rockstar...

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle. Jeg skal få ønske meg alt fra flashbangs til elefanter i gatene uten at det skal spille noen rolle. Rockstar har ikke gått ut med så mange detaljer akkurat. Og mange av dem vil vi ikke få vite før spillet er gitt ut. Det er mange spesifikke ønsker i denne tråden. Mange idiotiske og meningsløse og, men som sagt.. dette er en wishlist.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+142
Euphoria er etter det jeg forstår ett verktøy for å få det til å se mer realistisk ut når mennesker(og sikekrt gjenstander også) faller, treffer ting eller f.eks flagrer gjennom luften etter en eksplosjon.

9093389[/snapback]

Å.

Og det kommer ikke med til PS3. - Veldig kjekt :hrm:

 

Men gleder meg til spillet kommer ut jeg. Tenker å forhåndsbestille GTA IV SE til PS3 ifra Yahoo elns senere i uken :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Ahh, smart :p

Nå er jeg ikke forvirret lenger ^^

 

Var ikke så dumt det ønsket dit Toska92 :)

Men tviler på at det skjer, for det vil jeg koste en formue (for Rockstar sin del)? :hm:

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...