Gå til innhold

GTA IV Wishlist


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

- Jeg vil heller at man skal kunne spille som om det var et virkelig liv og du hadde mer valg.

- God story

- SA kartet var ok. Keep it coming

- Online hadde vært drøm!!

- Rane en bank når du vil/ta gisler og sånt

- Kapre et fly hadde vært fett

- Og det med at folk forsvinner så fort i VC var så irriterende!! Ikke mer av det.

- Også kan spille komme ut på PC med en gang syns jeg. Det er der det er best.

 

Alt jeg vil er at spillet skal få alle de tingene jeg ønsker og at en CD til PC kommer til meg i morra. Så skal jeg installere det og spille sammen med alle andre som er så fornøyd som jeg er. Så kan vi pause verden og sitte og spille så lenge vi vil :D

Lenke til kommentar
- Jeg vil heller at man skal kunne spille som om det var et virkelig liv og du hadde mer valg.

- God story

- SA kartet var ok. Keep it coming

- Online hadde vært drøm!!

- Rane en bank når du vil/ta gisler og sånt

- Kapre et fly hadde vært fett

- Og det med at folk forsvinner så fort i VC var så irriterende!! Ikke mer av det.

- Også kan spille komme ut på PC med en gang syns jeg. Det er der det er best.

 

Alt jeg vil er at spillet skal få alle de tingene jeg ønsker og at en CD til PC kommer til meg i morra. Så skal jeg installere det og spille sammen med alle andre som er så fornøyd som jeg er. Så kan vi pause verden og sitte og spille så lenge vi vil :D

8419575[/snapback]

Ang. online-muligheter: De har sagt at det vil bli en online-mulighet, men ikke hva...

Ang. kapring av fly: Dette vil nok ikke bli aktuelt, fordi det ikke vil være mulig å fly i spillet.

Bankraning blir det nok, eller i alle fall raning, av en eller annen form. Dette er jo i Saint's Row, så det skulle tatt seg ut om det ikke ble mulig i GTA IV.

Lenke til kommentar

Det hadde vært bra ja. I en no-win situasjon, så er muligheten til å bruke en purk som levende skjold en veldig bra utvei. Håper også på litt mer realistisk taktikk ifra politiet. Selv om det er artig å se politiet meie ned fotgjengere fordi de prøver å få tak i deg, er det ikke særlig realistisk. Håper det blir slik at de er mer taktiske i biljakter, og at de ikke bare løper mot deg å skyter.

Lenke til kommentar
Det hadde vært bra ja. I en no-win situasjon, så er muligheten til å bruke en purk som levende skjold en veldig bra utvei. Håper også på litt mer realistisk taktikk ifra politiet. Selv om det er artig å se politiet meie ned fotgjengere fordi de prøver å få tak i deg, er det ikke særlig realistisk. Håper det blir slik at de er mer taktiske i biljakter, og at de ikke bare løper mot deg å skyter.

8432065[/snapback]

 

Jeg forventer en massiv forbedring fra SA iallefall. snakk om patetisk purk.

Lenke til kommentar
- Jeg vil heller at man skal kunne spille som om det var et virkelig liv og du hadde mer valg.

- God story

- SA kartet var ok. Keep it coming

- Online hadde vært drøm!!

- Rane en bank når du vil/ta gisler og sånt

- Kapre et fly hadde vært fett

- Og det med at folk forsvinner så fort i VC var så irriterende!! Ikke mer av det.

- Også kan spille komme ut på PC med en gang syns jeg. Det er der det er best.

 

Alt jeg vil er at spillet skal få alle de tingene jeg ønsker og at en CD til PC kommer til meg i morra. Så skal jeg installere det og spille sammen med alle andre som er så fornøyd som jeg er. Så kan vi pause verden og sitte og spille så lenge vi vil :D

8419575[/snapback]

Ang. online-muligheter: De har sagt at det vil bli en online-mulighet, men ikke hva...

Ang. kapring av fly: Dette vil nok ikke bli aktuelt, fordi det ikke vil være mulig å fly i spillet.

Bankraning blir det nok, eller i alle fall raning, av en eller annen form. Dette er jo i Saint's Row, så det skulle tatt seg ut om det ikke ble mulig i GTA IV.

8428151[/snapback]

Men med tanke på Online biten tenkte jeg mer sånn Second Life aktig. Men det ville ødelagt spillets historie (som har en tendens til å være dritfet.)

Bankran er jo et must i GTA, men hvis man kunne bare bestemt seg for at nå raner jeg en bank også tar du kanskje banksjefen som gissel på veien. MOJJO!!

Lenke til kommentar
slutte med at der du skal gjøre oppdrag har ev stor rød sirkel men i stede bare ha en liten markør eller noe som på gudfaren

8483914[/snapback]

Ja. Folk kan bruke kartet til å finne frem også kommer du dit så skal det godt gjøres å ikke kjenne igjen en liten pil eller noe. Det hadde vært bedre enn den gigantiske rundingen som plutselig dukker opp over hele byen :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...