Gå til innhold

GTA IV Wishlist


Anbefalte innlegg

Realisme! Det er på tide at de blir kvitt det bullshittet med at hodene sprenger osv.

8736106[/snapback]

Det er jo litt av sjarmen med GTA.

8740556[/snapback]

 

Det er fortsatt en helt unødvendig bullshit feature som ikke er vits å ha med i det hele tatt.

 

Ønsker at du kan mekke din egen gjeng som en sa tidligere i tråden.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Jeg er lei av blodfontene etter at folk blir skutt hodet av.

Ønsker at de gjør noe med dette.

 

-En annen ting jeg ønsker er ett bedre og mer realistisk melee-system, med stort fokus på grab.Ønsker at en f.eks kan kaste folk inn vinduer, gjennom dører, utfor broer og ut i veien foran dundrene semi-trailere.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et spørsmål her: Vil det være som på de andre gta-spillene, at folk og biler bar dukker opp når du kommer til steder?

Eller kan du, om du ser en fin bil, finne igjen samme bilen (akkurat den bilen, ikke bare en likedan) om du prøver å kjøre etter den? Altså slik det er i Mafia. Om en stjeler en bil og parkerer den, vil den da stå på samme plass om du kommer tilbake senere? (om ingen stjeler den, eller den blir tauet bort etc. da :p )

 

Får liksom ikke til å forklare helt det jeg mener her føler jeg, men tipper dere skjønner hva jeg mener!?

Lenke til kommentar
Et spørsmål her: Vil det være som på de andre gta-spillene, at folk og biler bar dukker opp når du kommer til steder?

Eller kan du, om du ser en fin bil, finne igjen samme bilen (akkurat den bilen, ikke bare en likedan) om du prøver å kjøre etter den? Altså slik det er i Mafia. Om en stjeler en bil og parkerer den, vil den da stå på samme plass om du kommer tilbake senere? (om ingen stjeler den, eller den blir tauet bort etc. da :p )

 

Får liksom ikke til å forklare helt det jeg mener her føler jeg, men tipper dere skjønner hva jeg mener!?

8853031[/snapback]

 

Jeg skjønner... Ja, du skal finne den bilen der du setter den! Så skal ikke ting bare dukke opp, de kommer sakte fram ting du ser langt vekk !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Samme GPS-lignende ting som i Saint's Row.

Slik at du kan trykke en plass på kartet over hele byen, så legges

det en rute for deg.

Ellers ender jeg alltid opp i en blindvei eller på elva.

Lenke til kommentar

Tviler på at det går 5 millioner inn på en server gitt. Og det å utvikle muligheten til å bytte skin tror jeg ikke er den mest vanskelige, siden den har vært med i tidligere GTAspill. Er mest spent på om det blir multiplayer over hele mappet, eller om de lager egne multiplayer maps. Blir hvertfall gøy uansett tror jeg.

Lenke til kommentar

kunnevalgs forskjlige charakerters med forskjige bakrunder og forskjlig historie, men de møts en eller annen gang så får de samme derfra men at de begyner med ver sin bakrund.

 

foreks: cj i SA man han ene

 

så sånn som ha med trailern for gta IV så en annen med helt annen i gjen som kanskje kommer derfra.

 

hadde vert litt kult det og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...