Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan gjøre seg selv syk?


mmm320

Anbefalte innlegg

I går sa jeg til meg selv: "Lakus vil bli syk i morgen så jeg slipper skolen..." I

Iløpet av dagen som var i går merket jeg at jeg fikk vondt i hodet....

 

Når jeg våknet i dag tidlig kl 7 kjente jeg at hodet dundra så jeg holdt senga...

Neste gang jeg våket var kl 16:00, så jeg tenkte jeg skulle stå opp, men kroppen ville ikke.

Med en gang jeg løftet høyrearmen kjente jeg at det gjorde vondt fra venstre skulder og hele veien opp til høyre fingerspiss, ergo jeg hadde blitt sjuk!

 

Nå har jeg vondt i hode, magen og alle leddene i kroppen gjør vondt.

Skulle ønske jeg ikke ønsket meg å være sjuk, skolen er MYE bedre.

 

Moralen er:

Hvis du skal holde deg hjemme,

IKKE ønsk deg at du blir sjuk,

IKKE bli sjuk,

men fake heller sjukdom ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en boks med løs snus og spis hele. Om det smaker vondt kan du svelge med 1liter melk. Dette burde fungere.

Om du har veldig godt immunforsvar kan du drikke til du har et par i promille. Dette bruker å hjelpe på immunforsvaret.

Det er viktig at du gjentar snus og melk delen etter at du har drukket.

 

Om du skal være helt hundre prosent sikker på suksess kan du i tillegg sitte naken ute i snøen mens du utfører de over nevnte prossesene.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Mitt beste tips om du virkelig ønsker å bli syk er;

 

Ta en kylliingfilet, finn så en hund og la ham slikke på den. Deretter lar du den ligge 3-4 dager ved romtemperatur..

Jeg garanterer 2-3 uker borte fra skolen.. Dette tipset passer best for folk som virkelig ønsker å bli syke.

En liten hoste og litt feber er bedre å bare fake..

Lenke til kommentar
Mitt beste tips om du virkelig ønsker å bli syk er;

 

Ta en kylliingfilet, finn så en hund og la ham slikke på den. Deretter lar du den ligge 3-4 dager ved romtemperatur..

Jeg garanterer 2-3 uker borte fra skolen.. Dette tipset passer best for folk som virkelig ønsker å bli syke.

En liten hoste og litt feber er bedre å bare fake..

7860528[/snapback]

Kanskje litt på kanten nå som fugleinfluensa har blitt påvist så nære som England og frittgående høns har blitt forbudt inntil videre i Norge. Liten tvil om at en kommer til å bli sjuk av dette, men en har jo null kontroll over hva en virkelig får. Blandt annet E-coli trives godt i rått kjøtt, men småunger er de som er mest utsatt.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

Fant ut på ungdomsskolen at det er bedre å bare fake at du er syk enn å faktisk være det. Si at du har forferdelig vondt i magen mens du ligger i senga, en fin måte å slippe skolen på. Gjorde dette forferdelig mye på ungdomsskolen fordi jeg var så trøtt når jeg skulle stå opp, men det sluttet på videregående da det fikk litt større konsekvenser som at man mister masse nyttig info i enkelte timer.

 

Hvis de tar tempen på deg så kan du jo bare ha litt varm drikke som du putter den oppi :>

Lenke til kommentar

Går ut i fra at KRL prøven er forbi nå, men til neste gang. Putt fingeren i halsen mens du er på badet på morgenen og si at du føler deg dårlig, det skal funke.

 

Har en anelse om at det hadde vært bedre og lest litt til prøven isteden for å poste her for å få svar på hvordan du kan slippe :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...