Gå til innhold

netherdrake: Hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mangler jeg 1k gull til flying epic mount.(takket være flying form som oppgraderte til 225 riding skills for 7g)

Tenker på om jeg skal orke å farme til netherdrake. Men hvor lang tid ca tar det? ingen vet dette virker det som. Iallefall ikke de jeg har pratet med. Noen som vet sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå mangler jeg 1k gull til flying epic mount.(takket være flying form som oppgraderte til 225 riding skills for 7g)

Tenker på om jeg skal orke å farme til netherdrake. Men hvor lang tid ca tar det? ingen vet dette virker det som. Iallefall ikke de jeg har pratet med. Noen som vet sånn ca?

7813388[/snapback]

Nether Drake er vel reward for å vinne en arena season. Kan ikke tenke meg at det er en mount du bare trenger å farme gull til.

Skrevet

enkelt regnestykke er det ikke?

2v2 =2 vinnere

3v3 = 3 vinnere

4v4= 4 vinnere

5v5 = 5 vinnere

4 sessonger

56 players

eller er det jeg som misforstår arenasesong vinner konseptet?

Skrevet

Har snakket med GM om dette emne. Han sa at det var "rykter" om andre måter å få tak i en netherdrake på enn arena pvp. Personlig vil jeg mye heller fly rundt på en netherdrake enn en stygg flaggermus greie(wyvern) uansett hvor mye slit det er å få tak i.

Skrevet (endret)

Det kommer helt sikkert om noen patcher, har lest flere plasser om dette. Og en kar i guildet er helt inne på det der.

Finner selfølgelig ingen linker nå tidlig på morgenen, og han i guildet er ikke online :nei:

Men, man er bare Neutral med de Nether Drake reputation folkene nå. Og det er ingen måte å forbedre reputation på.. Enda! Men det er rep, quests chains og gold/stuff som må til for "vanlig" Nether Drake".

Skal se om ikke jeg finner noe mer, og linker senere. Døtrøtt nå :yes:

Edit: Leif.

Endret av Folcom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...