FuJJi Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nå mangler jeg 1k gull til flying epic mount.(takket være flying form som oppgraderte til 225 riding skills for 7g) Tenker på om jeg skal orke å farme til netherdrake. Men hvor lang tid ca tar det? ingen vet dette virker det som. Iallefall ikke de jeg har pratet med. Noen som vet sånn ca?
wonnim Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nå mangler jeg 1k gull til flying epic mount.(takket være flying form som oppgraderte til 225 riding skills for 7g) Tenker på om jeg skal orke å farme til netherdrake. Men hvor lang tid ca tar det? ingen vet dette virker det som. Iallefall ikke de jeg har pratet med. Noen som vet sånn ca? 7813388[/snapback] Nether Drake er vel reward for å vinne en arena season. Kan ikke tenke meg at det er en mount du bare trenger å farme gull til.
FuJJi Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Armored netherdrake er arena reward. men det finnes 2 typer. en skal være rep reward har jeg lest.
Superslask Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Flyvende mounts man kan kjøpe Netherdrake og andre spesielle mounts Endret 28. januar 2007 av Superslask
genetex Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 1x arena season er på 3måneder Så det er 4 seasons i året. Hvor mange spillere vil ha denne mounten om 1 år?
DeadbeaT Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 enkelt regnestykke er det ikke? 2v2 =2 vinnere 3v3 = 3 vinnere 4v4= 4 vinnere 5v5 = 5 vinnere 4 sessonger 56 players eller er det jeg som misforstår arenasesong vinner konseptet?
Warlord Nazdreg Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Har snakket med GM om dette emne. Han sa at det var "rykter" om andre måter å få tak i en netherdrake på enn arena pvp. Personlig vil jeg mye heller fly rundt på en netherdrake enn en stygg flaggermus greie(wyvern) uansett hvor mye slit det er å få tak i.
TheInfamous Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Det kommer helt sikkert om noen patcher, har lest flere plasser om dette. Og en kar i guildet er helt inne på det der. Finner selfølgelig ingen linker nå tidlig på morgenen, og han i guildet er ikke online Men, man er bare Neutral med de Nether Drake reputation folkene nå. Og det er ingen måte å forbedre reputation på.. Enda! Men det er rep, quests chains og gold/stuff som må til for "vanlig" Nether Drake". Skal se om ikke jeg finner noe mer, og linker senere. Døtrøtt nå Edit: Leif. Endret 28. januar 2007 av Folcom
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg så min første Epic mount her i forrige uke.. Morro og han hadde showoff i HH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå