Gå til innhold

FEAR til kr 199

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kjøpte det for 99kr på playcom :thumbup:

7812847[/snapback]

Det var da svært billig, hvordan fikk du det til den prisen ?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Hmm... Så vidt jeg kan se er bildene fra, om mine spill- og filmkunskaper er riktig, Stargate-spillet.

EDIT: Det var riktig, det står "Stargate: The Alliance" på noen av bildene...

Endret av qoutor
Skrevet

Enig, og spillet er bestilt (og sendt).

Er forresten positivt overrasket over hvor tidlig nettbutikker som PlayX setter ned prisen på X360-spill, F.E.A.R., Just Cause og Phantasy Star Universe er jo bare noen få måneder gamle. Billige spill = flere spill.

Skrevet
Bestilte dette fra playx for noen dager siden. Regner med at det kommer i morgen ;) Noen som vet hvordan online delen er ??

7814743[/snapback]

Har bare testa Online delen på Pc men det er veldig gøy ;)

Skrevet

*Bestilt* Gleder meg litt til dette, har spilt demoen utallige ganger! ;) Er det et langt spill? Altså vil det være noe jeg er ferdig med i løpet av 2 dager med moderat spilling? Eller kan det ta en ukes tid? :p Er så kjedelig og sette seg ned for og kose seg et par dager, og plutselig finne ut at rulleteksten kom etter 7-8 timers spilling :p

Skrevet
*Bestilt* Gleder meg litt til dette, har spilt demoen utallige ganger! ;) Er det et langt spill? Altså vil det være noe jeg er ferdig med i løpet av 2 dager med moderat spilling? Eller kan det ta en ukes tid? :p Er så kjedelig og sette seg ned for og kose seg et par dager, og plutselig finne ut at rulleteksten kom etter 7-8 timers spilling :p

7816341[/snapback]

Er relativt god lengde på spillet. Du blir nok neppe ferdig med det i løpet av 2 dager.

Skrevet

Liker man guffen steming i spill, er dete spillet absolutt verdt 200,- og meire til. Kjøpte det til PC da det kom, fantastisk bra stemning tvers igjennom :wee:

Skrevet
...

7816341[/snapback]

Er relativt god lengde på spillet. Du blir nok neppe ferdig med det i løpet av 2 dager.

7816541[/snapback]

Hmm, IGN VideoPreview sier:

The game is relatively short. The camaign can be beat in fairly quickly. Probably even in a rental

Jaja, det er nå besilt, så jeg gleder meg anyways! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...