Gå til innhold

FEAR til kr 199


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hmm... Så vidt jeg kan se er bildene fra, om mine spill- og filmkunskaper er riktig, Stargate-spillet.

 

EDIT: Det var riktig, det står "Stargate: The Alliance" på noen av bildene...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

*Bestilt* Gleder meg litt til dette, har spilt demoen utallige ganger! ;) Er det et langt spill? Altså vil det være noe jeg er ferdig med i løpet av 2 dager med moderat spilling? Eller kan det ta en ukes tid? :p Er så kjedelig og sette seg ned for og kose seg et par dager, og plutselig finne ut at rulleteksten kom etter 7-8 timers spilling :p

Lenke til kommentar
*Bestilt* Gleder meg litt til dette, har spilt demoen utallige ganger! ;) Er det et langt spill? Altså vil det være noe jeg er ferdig med i løpet av 2 dager med moderat spilling? Eller kan det ta en ukes tid? :p Er så kjedelig og sette seg ned for og kose seg et par dager, og plutselig finne ut at rulleteksten kom etter 7-8 timers spilling :p

7816341[/snapback]

Er relativt god lengde på spillet. Du blir nok neppe ferdig med det i løpet av 2 dager.

Lenke til kommentar
...

7816341[/snapback]

Er relativt god lengde på spillet. Du blir nok neppe ferdig med det i løpet av 2 dager.

7816541[/snapback]

 

Hmm, IGN VideoPreview sier:

The game is relatively short. The camaign can be beat in fairly quickly. Probably even in a rental

 

Jaja, det er nå besilt, så jeg gleder meg anyways! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...