Gå til innhold

Motorstorm soundtracks + mer (PS3)


T-Bear91

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sikker på om det finnes en slik tråd men (har søkt her på forumet)... uansett her er en liste med soundtracks fra spille i Motorstorm. Jeg synes det var noen bra sanger i spillet (etter vi har sett på filmklipp fra spillet).. jeg er sikkert ikke den eneste :p:)

 

Se bilde

 

Motorstorm Soundtracks (bilde)

 

Det er fleresanger også som ikke kom med på bilde.. men hvis du er interessert så går man inn på siden og ser selv ;)

 

Det er masse artig på siden. Som kart over banene og biler og mye mer :)

 

Kilde: Motorstorm.jp

 

 

Mvh BloodSpiller

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra det er rock og ikke techno/pop

 

\m/

7812606[/snapback]

 

 

ehh.. for Elite Force, Lunatic Calm og hyper lager jo ikke mye breakbeat(elektronisk musikk).

Samtidig kan man jo nevne at Curve og Pitchshifter ofte blander en del elementer fra elektronisk musikk i sangene sine.

Endret av Baretoom
Lenke til kommentar
bra det er noe for alle da. kan sikkert krysse vekk de sangene man ikke vil høre.

7814958[/snapback]

det går ann i Fight Night 3 :p går man lei noen av sangene så kan man bare krysse dem av :):tease:

 

 

norske Gluecifer til og med  :ohmy:

7814226[/snapback]

 

 

Hvem er det?

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
bra det er noe for alle da. kan sikkert krysse vekk de sangene man ikke vil høre.

7814958[/snapback]

det går ann i Fight Night 3 :p går man lei noen av sangene så kan man bare krysse dem av :):tease:

 

 

norske Gluecifer til og med  :ohmy:

7814226[/snapback]

 

 

Hvem er det?

7847208[/snapback]

 

det var et norsk band, men de har slutta hvis jeg ikke tar feil.. :hmm:

Lenke til kommentar

bra det ikke er noen head banging sanger her! ;P det vill bli vanskelig å headbange og styre med six axsis xD

 

 

hmm tror jeg må skaffe meg noen pendulem sanger :) etter de smakbitene lektroluv la ut :) det er sånne sanger som får meg til å leve meg dypt inn i et spill! :p:) :) :love:

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...