Gå til innhold

Generell diskusjon på nynorsk


Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater nynorsk!

7811666[/snapback]

Du meiner å seia at du kan ikkje fordra nynorsk? Med mindre du kan koma med eit betre innlegg kunne du vel ha lat vera å seia noko i det heile? Bra tråd dette. Kven andre likar å skrive nynorsk?

 

Obs. Enten du liker nynorsk eller ikkje, så må du svara på nynorsk. :yes:

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
Jeg hater nynorsk!

jeg og hater ny-norsk!

Kva del av "berre at her må dykk skrive ny-norsk" er det dykk ikkje forstår?

 

Oppvaksen på vestlandet og hadde nynorsk som hovudmål, prøver å skrive nynorsk, men språket mitt har blitt utvatna av bokmål.

 

Kvifor skriv du "ny-norsk" i staden for "nynorsk"?

Lenke til kommentar
Jeg hater nynorsk!

jeg og hater ny-norsk!

Kva del av "berre at her må dykk skrive ny-norsk" er det dykk ikkje forstår?

 

Oppvaksen på vestlandet og hadde nynorsk som hovudmål, prøver å skrive nynorsk, men språket mitt har blitt utvatna av bokmål.

 

Kvifor skriv du "ny-norsk" i staden for "nynorsk"?

7812448[/snapback]

Eg har alltid trodd det heita ny-norsk...då lærte eg noko i dag og :)

Lenke til kommentar

Eg kan ikkje fordra nynoregsk i det heile, og eg fattar ikkje kvifor NyNoreg ikkje snart innser at er ein del av Norge. Argumentane for at nynorsk skal bestå som obligatorisk i den delar norske skulen er farleg dårlege. Ja til valgfritt språk i undervisninga :)

 

Eg har litt sansen for argumentet dykkjar om at ein skal bevare den gamle kulturarva vår, som strekk seg tilbake til vikingetida, men da fattar eg ikkje kvifor det er nynorsk dykk vil ha og ikkje norrønt. Eg hadde trivst godt med å ha norrønt-undervisning på skula, men nynorsk kan eg ikkje fatta og begripa kvifor vi må slita med.

 

Puh, der fekk eg ut litt aggresjon, samtidig som eg har pressa meg sjølv til å skrive på eit grusomt språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...