Gå til innhold

Generell diskusjon på nynorsk


Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva skal man med nynorsk? Kvifor har man ikkje berre eit felles mål?

Eg kan ikkje nynorsk sia eg er vant med bokmål. For meg er å skrive nynorsk som å symmje i lava - det blir alltid noko gale

7814491[/snapback]

 

Har du nokon gong symd i lava?? :mad:

7814493[/snapback]

 

Kvifor skal man prøve? Det blir jo berre (berre eller bare?) gale

7814498[/snapback]

 

Korleis kan du samanlikne å symje i lava med nynorsk når du ikkje har prøvd å symje i lave?

 

Du kan forresten skrive berre og bare

Lenke til kommentar
Kva skal man med nynorsk? Kvifor har man ikkje berre eit felles mål?

Eg kan ikkje nynorsk sia eg er vant med bokmål. For meg er å skrive nynorsk som å symmje i lava - det blir alltid noko gale

7814491[/snapback]

 

Har du nokon gong symd i lava?? :mad:

7814493[/snapback]

 

Kvifor skal man prøve? Det blir jo berre (berre eller bare?) gale

7814498[/snapback]

 

Korleis kan du samanlikne å symje i lava med nynorsk når du ikkje har prøvd å symje i lave?

 

Du kan forresten skrive berre og bare

7814508[/snapback]

 

Men eg har sett på tv/eller hørt om noen som bada i lava. Og det gikk gale...

 

Kvifor kan vi ikkje ha Nordnorsk som eit skriftspråk også? :tease:

Endret av Craigmick
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Eg finn det særs hugnadleg å krote ned nokre ord på nynorsk. For å vere heilt heiderleg tykkjer eg at to skriftspråk ikkje tenar noko føremål. Me kunne greidd oss med eitt, men kva slags? Nynorsk er eit mykje livlegare språk enn bokmål, når sant skal seiat. Med nynorsk kan ein uttrykkje ting ein ikkje ville klart med bokmål. Slepp nynorsken åt!

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Eg finn det særs hugnadleg å krote ned nokre ord på nynorsk. For å vere heilt heiderleg tykkjer eg at to skriftspråk ikkje tenar noko føremål. Me kunne greidd oss med eitt, men kva slags? Nynorsk er eit mykje livlegare språk enn bokmål, når sant skal seiat. Med nynorsk kan ein uttrykkje ting ein ikkje ville klart med bokmål. Slepp nynorsken åt!

7814549[/snapback]

Eg synast at nynorsk blir alt for "eg er så flott" akteg. Nei, eg synas virkeleg at nynorsk burde bli avskaffa.

Lenke til kommentar

Det er mange ord på nynorsk eg aldri nyttar meg av, i tillegg har språket blitt utvatna av bokmål opp gjennom åra. Mange av dei sære nynorskorda finnes det alternativer til så dei fleste skjønar deg. Eg synest nynorsk er flott, men har ikkje sansen for desse sære orda.

 

Ansikt er eit ord du faktisk kan bruke i nynorsk, i staden for andlete.

 

For dei som skriv nynorsk til vanleg, men er i tvil om enkelte ord kan skrivast vil eg anbefale å bruke Nynorskordboka frå Norsk språkråd. Eg har lagt søket inn i Google så om eg lurer på eit ord trykker eg på Ctrl+N for å få opp ei ny side, skriv "o ansikt" i adressefeltet og trykker enter. Då får eg svar på om ordet finnes i nynorskordboka. Når eg er ferdig trykker eg på Ctrl+W og er tilbake i tekstboksen her på diskusjon.no og kan fortsetje å skrive utan å flytte hendene frå tastaturen, voldsomt praktisk. Eg nyttar Opera, så dette vil fungere forskjellig i for eksempel Firefox.

Lenke til kommentar

Eg meinar det er fleire positive ting med 2 skriftspråk.

Ein grunn er at du er forberedt på at tekstar kan være på eit anna skriftspråk, noko som igjen gjer at du taklar forandringar og andre språk lettare.

Som for eksempe:l noko av grunnen til at nordmenn taklar det svenske språk.

 

Og det med at kvifor det ikkje er eit språk i noreg er at det var ei splitta meining mellom kva som skulle være det eine språket. Derfor vart det to.

 

Utifrå eigne meiningar og erfaringar ;)

Lenke til kommentar
kven er det som synast at Nynorsken er et bra språk?

 

Er det noken eller kva?

7816459[/snapback]

 

Det blir som å ta debatten om det heiter gulost eller hvitost på nytt :hmm: (personleg seier eg "kvitost")

 

Og hadde det ikkje vært nokon som hadde tykt det er eit bra språk så hadde det ikkje vært i bruk.

 

noken = nokon

Lenke til kommentar
kven er det som synast at Nynorsken er et bra språk?

 

Er det noken eller kva?

7816459[/snapback]

 

Det blir som å ta debatten om det heiter gulost eller hvitost på nytt :hmm: (personleg seier eg "kvitost")

 

Og hadde det ikkje vært nokon som hadde tykt det er eit bra språk så hadde det ikkje vært i bruk.

 

noken = nokon

7816554[/snapback]

Gulost :p

 

 

Var jeg som startet den også, men orker en ny slik diskusjon. Vil allikvel tro at hvitost evt. kvitost er mer nynorsk enn gulost, som er litt mer bokmål igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...