Gå til innhold

Generell diskusjon på nynorsk


Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Eg er meir inn for eitt samla språk, der ein bruker dei mest radikale formene i begge målføre for å skape eit nytt språk, og det er derfor eg skriv radikalt bokmål til vanleg.

 

Verkeleg synd ideen om samnorsk er avskaffa :(

7835777[/snapback]

Verkeleg synd ideen om esperanto er avskaffa ;) Eller engelsk helst.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

litt historie:

 

Da nynorsk vort introdusert, kvittet danmark og sverige seg med landet (brøt union etc), pga de var flau over eit slikt land skulle legga seg ved sidan av deiras land. mange politikare som ikkje e so frisk i hovudet meinar at vi framdeiles bør læra nynorsk sidan det e takket være det språket vi er selvstendig idag!

Tilbake da nynorsken blei oppfunnet, gjekk det under navnet "satans tungemål", men i nyere tid har det endret navn til nynorsk. Ivar Aasen blir idag sett på som ein martyr som døyda i forsøket på å bringe dommedag.

 

idag brenn han i helvete!

 

(alt dette er sant)

Lenke til kommentar

Idet eg entra tråden her, og blei møtt av hatet og vonbrotet frå bokmålnyttarane, blei eg fyld av skam. Eg har nynorsk som hovudmål, og nyttar det i det daglege.

Problemet er berre at forumpostar og liknande altfor ofte kjem ut på det ufyselege bokmålet som herjar verdsveven i altfor stor grad.

 

Eg ber om orsak til Aasen, for at eg har vekje frå stien han anla for meg og mine likesinna. Frå no av blir postane mine, i det minste her på diskusjon.no på nynorsk.

Lenke til kommentar
Idet eg entra tråden her, og blei møtt av hatet og vonbrotet frå bokmålnyttarane, blei eg fyld av skam. Eg har nynorsk som hovudmål, og nyttar det i det daglege.

Problemet er berre at forumpostar og liknande altfor ofte kjem ut på det ufyselege bokmålet som herjar verdsveven i altfor stor grad.

 

Eg ber om orsak til Aasen, for at eg har vekje frå stien han anla for meg og mine likesinna. Frå no av blir postane mine, i det minste her på diskusjon.no på nynorsk.

7926983[/snapback]

 

Kvifor hatar du hovudmålet for oss austlendingar?

Lenke til kommentar

Kvifor hatar du hovudmålet for oss austlendingar?

7969062[/snapback]

 

Hata det gjer eg ikkje, men eg syns det blir litt "tamt" i samanlikning. Nynorsk har (for meg) meir sjel, djubde, farge og sist men ikkje minst, det ligg nærast dialekta mi.

 

Det at eg kallde bokmål ufyseleg var korkje tilsikta eller med overlegg, eg var berre i ekstase over å ha funne ein tråd der eg fritt kan skriva utan å bli hetsa for målforma eg nyttar.

Lenke til kommentar

Haha, eg hadde nynorsk heildagsprøve i dag, skreiv om filmar og korleis filmatiseringar aukar leselysta..

 

Artig å skrive nynorsk, kanskje eg skulle gjort det oftare.

 

éin ting eg lurer på; finns det noen regel for når eg skal nytte ar/er-endingar på verb.

 

Fks "eg lurer" eller "eg lurar"

Lenke til kommentar

Kvifor hatar du hovudmålet for oss austlendingar?

7969062[/snapback]

 

Hata det gjer eg ikkje, men eg syns det blir litt "tamt" i samanlikning. Nynorsk har (for meg) meir sjel, djubde, farge og sist men ikkje minst, det ligg nærast dialekta mi.

 

Det at eg kallde bokmål ufyseleg var korkje tilsikta eller med overlegg, eg var berre i ekstase over å ha funne ein tråd der eg fritt kan skriva utan å bli hetsa for målforma eg nyttar.

7979347[/snapback]

 

Ingen burde hetse nokon for kvisleis målform dei nyttar. Det blir berre patetisk. Men eg er stolt av min eige målform, bokmål, som er hovedumålet mitt. Folk må gjerne nytte nynorsk om dei vil det, men eg vil ha valgfriheita.

Lenke til kommentar
Er har ikkje noko spesielt i mot nynorsk, men eg likar det heller ikkje.

 

Med det sagt, er eg utruleg dårleg når det kjem til nynorsk gram. og skriving.

 

Reknar med at setningane ovanfor, inklusive denne, inneheld ei rekke feil ;)

7988448[/snapback]

 

Orddeling og kjønn på orda er det same på nynorsk som på bokmål, men sidan du sjølv påpeika dine eigne feil, skal ikkje eg ta meg bryet. :innocent:

Lenke til kommentar
Er har ikkje noko spesielt i mot nynorsk, men eg likar det heller ikkje.

 

Med det sagt, er eg utruleg dårleg når det kjem til nynorsk gram. og skriving.

 

Reknar med at setningane ovanfor, inklusive denne, inneheld ei rekke feil ;)

7988448[/snapback]

 

Orddeling og kjønn på orda er det same på nynorsk som på bokmål, men sidan du sjølv påpeika dine eigne feil, skal ikkje eg ta meg bryet. :innocent:

7988910[/snapback]

 

 

Jævli så ovenpå du skulle virke da.

 

Jajaja, sikkert hundre feil der også, nå gidder jeg ikke mer - dette er bokmål!

 

edit: Nynorsk er for så vidt greit nok, det samme gjelder bokmål. Men hvorfor i f** trenger vi begge? Ubrukelig. Ubrukeleg (?).

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Medan du først er her. Kan du vera venleg å prøva å setja nokre fleire ord på kva det er med nynorsk di ikkje likar?

7997133[/snapback]

Nei, for eg kan ikkje nynorsk. Og om eg hadde skrive på bokmål, hadde eg vel blitt kasta ut.

7997219[/snapback]

 

Eg finn det som ei interessant problemstilling. Dei som ikkje likar nynorsk (slike som meg) er som regel ikkje dei som kan det heller. Så ein må skrive eit språk man ikkje kan for å si sin meining om det språket.

Lenke til kommentar

 

Orddeling og kjønn på orda er det same på nynorsk som på bokmål, men sidan du sjølv påpeika dine eigne feil, skal ikkje eg ta meg bryet. :innocent:

7988910[/snapback]

 

 

Jævli så ovenpå du skulle virke da.

 

Jajaja, sikkert hundre feil der også, nå gidder jeg ikke mer - dette er bokmål!

 

edit: Nynorsk er for så vidt greit nok, det samme gjelder bokmål. Men hvorfor i f** trenger vi begge? Ubrukelig. Ubrukeleg (?).

7997235[/snapback]

 

 

Eg berre bekrefta dine mistankar om leifar og ymse. Tok berre for meg dei mest opplagde. Merkar du ikkje sjølv kor sint du virkar når du no igjen har teke for deg bokmål?

Eg vert reint vonbroten når du øydelegg den vakre tråden her med det hissige skriftmålet ditt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...