Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det engelsk versjon som blir solgt på CDON? Skal bestille sesong 1-3.

https://www.cdon.com/product.phtml?prod=516102

8128322[/snapback]

 

Hvis du vil ha de billigst mulig er playx.no bra side... De tre første til 179, men det er dessverre den norske versjonen tror jeg :thumbdown:

8128706[/snapback]

Ja, men det blir og 205 kroner i frakt sidan det blir sendt kvar for seg og derfor circa 50 kroner meir enn på CDON.

 

Sesong 1 og 2 kosta meg 150 kr pr stk. på cd-wow.com, fraktfritt. Norsk tekst, region 2.

Kan være prisforskjeller på dei ulike valuta.

8128751[/snapback]

Link? Fant ikkje sesong 2 til under 200 der.

Lenke til kommentar
Har egentlig blitt litt lei scrubs. Var bedre i starten men nå blir det litt mye av det samme. Er ikke så mye handlig, bare humor/moral.

8140976[/snapback]

 

Det blir gjerne mye av det samme etter 6 sesonger med sykehushumor... Syns Scrubs har hatt evig mange geniale poenger, og selv om jeg vet at serier taper seg, og at den 7. sesongen (hvis den blir lagd) sannsynligvis kommer til å bli rævva, håper jeg likavel at den blir lagd.

 

Helt sikker på at BL har spart noen få hysteriske scener som sikkert vil komme før eller siden... Bare å glede seg ;)

 

lite liv i tråden nå... Kom med fler bra klipp og scener fra serien vi alle elsker :thumbup:

 

En genial en;D

Hooch

Sasha

 

"Hooch is crazy!" :lol:

 

EDIT: La til en til...

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar
Ligger scenen når JD ligger i badekaret og eter Mangoobodycream utpå youtube elns? Fant den ikke  :(  (smeared it on a bagle)  :D

8149697[/snapback]

Tror noen la den ut et par sider tilbake i tråden. Hvis jeg ikke tar feil. Hvis ikke kan du jo prøve å lete litt til. Noen ganger ligger den rett under nesen din og lurer.

Lenke til kommentar
Har dessverre sett alle episodene som er kommet ut i usa nå.  :(  Så nå må jeg vente en uke mellom hver episode :(  Er det noen av dere andre Scrubs fans som kan anbefale noen bra serier som jeg kan sløse tid med? :)

8152646[/snapback]

 

Hvis du virkelig er fan av Scrubs er jo disse filmene noe å se:

 

The ex

The last kiss

Garden state sies å være den beste..

My summer as a girl

 

Zack Braff er en av hovedpersonene i alle... Har ikke sett noen av dem though :whistle:

 

The Simpsons er jo også noe å se på ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...