Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dessverre sett alle episodene som er kommet ut i usa nå.  :(  Så nå må jeg vente en uke mellom hver episode :(  Er det noen av dere andre Scrubs fans som kan anbefale noen bra serier som jeg kan sløse tid med? :)

8152646[/snapback]

 

Heroes :thumbup: selv om det er på pause og da, ( neste episode 23.4 :( ) men du kan jo laste ned episode 1 - 18 hvis du ikke har sett det før.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Heroes :thumbup: selv om det er på pause og da, men du kan jo laste ned episode 1 - 18 hvis du ikke har sett det før.

8154673[/snapback]

Også har vi jo Las Vegas, 24, Prison Break, Stargate Sg-1, Stargate Atlantis, My Name Is Earl, Criminal Minds, CSI Las Vegas-Miami-New York og The Unit.

Lenke til kommentar
Scrubs er litt morsomt det.

Men det kan bli litt, ehh, 'idiotisk' til tider. (Spesielt med Dr. Cox.)

8156678[/snapback]

Enig. Enkelte ganger er det rett og slett idiotisk. Men så har man de gangene det er fryktelig morsomt.

8156889[/snapback]

 

Det at det er så idiotisk er noe av det beste av serien syns jeg, bare lær deg til å like det, og du blir fort Scrubs-fan ;)

 

Prison break er forresten en bra måte å få tiden til å gå på :thumbup:

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar
Det at det er så idiotisk er noe av det beste av serien syns jeg, bare lær deg til å like det, og du blir fort Scrubs-fan ;)

8157238[/snapback]

Jeg har sett alt av Scrubs, og jeg syns fortsatt en del av det er idiotisk. Er ikke bare å lære seg å like sånt, når man rett og slett syns det er idiotisk.

Lenke til kommentar

Woho!! Nuff said. :D

 

Edit: Scrubs har forandret seg opp gjennom sesongene hvertfall. Var liksom veldig seriøst den første episoden i forhold til de siste sesongene. Ikke at det var dårlig, den hadde jo den samme humoren, bare ikke så mye av den. Håper tv2 sender samtlige sesonger nå da..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Hadde jeg ikke sett første episode før hadde jeg blitt sur for at jeg gikk glipp av den på grunn av lekser.. Litt enig med Dr-Cox i at den er litt annederledes enn resten. Men den er jo helt grei i og med at alle på en måte blir introdusert. Og man ser mer at det er Dorian som er hovedpersonen.

Lenke til kommentar

Er veldig bra at de introduserer karakterene i de første episode. Er så tungvindt å måtte tenke ut selv. I all fall når det er en sånn type serie, hvor hemmeligheter ang karakterene ikke er viktig, så er det greit at det ikke er sånn.

 

Men har begynt å bli litt dårligere igjen nå. Hvis de lager en sesong 7 så tror jeg ikke den vil holde så høy kvalitet som de forrige sesongene. Heller ganske lav.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Bra de har begynt å sende sesong 1 på tv2 da  :cool:  men fikk ikke sett det... måtte på konfedrit. Jaja, så den for ikke så lenge siden. Er enig med deg Dr-Cox, episode 1 suger. Mye bedre i episode 2. Får begynne å følge med fremmover da for å få med meg starten av en genial serie  :D

8163906[/snapback]

 

ja faen merka. jevla slitsomt når de hopper 2 og 2 sesonger nedover nå.

Dr.cox har tipsa meg at sesong 1 ikke er opp mot de seinere sesongene, så den verdt å se på de neste ukene? så på første episode i dag, så grei ut, men det var jo het annerledes enn det jeg har sett hittil...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...