Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sesong 6 er helt klart den dårligste hittil, tett etterfulgt av sesong 1... Sesong 1 begynte helt jævlig, men kom seg litt etterhvert. Sesong 2 har mange av de mest geniale episodene, mye sammen med sesong 3. Sesong 4 har mange av de beste poengene, men episodene i helhet er ikke av de beste... Sesong 5 har fortsatt noen bra poeng, men er nok den dårligste etter 1'ern...

 

Min mening :D

Lenke til kommentar
Noen som har tru på at en eventuell sesong 7 vil bli bra? Zach Braff må iallefall vere med

8198189[/snapback]

Jeg har mine tvil. Den vil i alle fall ikke holde like høy standard som de foregående sesongene. Man ser det jo på sesong 6 at det går strake veien nedover.

Lenke til kommentar

Har no sett episode 1-4 av sesong 1 og synest på ingen måte dei var dårlege. Serien har ikkje tatt av endå, men eg ler godt og koser meg like mykje som eg har gjort med sesong 4 og 5.

 

Har forresten fått sesong 1-3 på DVD frå CDON, alt som det skal være med engelsk cover.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Nå må vi ikke ta sorgene på forskudd. Hvem vet, kanskje sesong 6 får en knakende god sesong finale? Vi må se litt optimistisk på det ^^ tross alt så er det jo en av de beste seriene ever  :D

8198260[/snapback]

Nja, en av de beste kan det vel ikke sies å være, i alle fall ikke for meg. En helt grei serie og god underholdning. Men hver sin smak.

Lenke til kommentar

Til de som mener ses. 1 er dårlig fordi den er trist:

Scrubs var i utgangspunktet en dramaserie, men utviklet seg mer eller mindre til å bli en sitcom.

 

Forresten J.D er en jøde! :hmm:

8198630[/snapback]

Zachs karakterer i både Garden State og Last Kiss er jøder... :hmm:

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Til de som mener ses. 1 er dårlig fordi den er trist:

Scrubs var i utgangspunktet en dramaserie, men utviklet seg mer eller mindre til å bli en sitcom.

 

Forresten J.D er en jøde! :hmm:

8198630[/snapback]

Zachs karakterer i både Garden State og Last Kiss er jøder... :hmm:

8198684[/snapback]

 

 

Zach Braff er en jøde.

Akkurat som Michael Douglas, Mel Brooks, Adrien Brody, Calvin Klein og Ralph Lauren......

Lenke til kommentar
Nå må vi ikke ta sorgene på forskudd. Hvem vet, kanskje sesong 6 får en knakende god sesong finale? Vi må se litt optimistisk på det ^^ tross alt så er det jo en av de beste seriene ever  :D

8198260[/snapback]

Nja, en av de beste kan det vel ikke sies å være, i alle fall ikke for meg. En helt grei serie og god underholdning. Men hver sin smak.

8198657[/snapback]

 

Min liste:

 

1. Scrubs

2. Simpsons

3. kanskje Bundy...

 

Men som du sier Erazer, smaken er som baken...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...