Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

J.D.: Mr. Daniels, some fluid has gathered in your heart, so I'm going to schedule a pericardial centesis and drain it with a needle.

Mr. Daniels: Someone's going to stick a needle in my chest?

J.D.: Not just someone; Dr. Daman

Mr. Daniels: Who's Dr. Daman?

J.D.: ...Say it - -say it without the Dr.

Mr. Daniels: Who's Mr. Daman

J.D.: No, just say the last name.

Mr. Daniels: Who's Da Man?

J.D.: I'M THE MAN!

[laughs]

J.D.: It was awesome - it was fun doing that with you.

 

:!:

8226508[/snapback]

 

Denne er bare genial. Elsker den :thumbup:

8226546[/snapback]

 

Vet, sett den flere ganger :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forrige ukes episode var veldig bra. Inneholder både en veldig viktig hendelse og god moral. Lærte noe fra den episoden (S6E14 for uvitende).

 

Dog, var litt irriterende da teksten "To be continued" kom på slutten. Kan nesten ikke vente til neste episode.

Lenke til kommentar
Forrige ukes episode var veldig bra. Inneholder både en veldig viktig hendelse og god moral. Lærte noe fra den episoden (S6E14 for uvitende).

 

Dog, var litt irriterende da teksten "To be continued" kom på slutten. Kan nesten ikke vente til neste episode.

8247560[/snapback]

Ja, jeg likte ikke den To be Continued. Men, neste episode vil nok handle en del om denne hendelsen. Håper bare vi får litt humor blandet inn med all sorgen.

 

Btw, er det bare jeg som ikke liker emnetittelen på tråden noe særlig?

Lenke til kommentar

Er helt enig i at trådtittelen ikke er noe serlig. Store bokstaver og et ord som er litt overbrukt i diverse aldersgrupper/miljøer, hjelper heller ikke at det er et engelsk ord når resten er norsk. :)

 

Må også bare si at scrubs blir dårlige og dårlige for hver episode. Blir bare mindre og mindre humor i serien, og ting har en tendens til å gjenta seg. Liker ikke serier med for mye moral, noe som Scrubs får mer og mer av.

 

Vet ikke om det er fordi jeg blir eldre og eldre for hver dag, men serien har begynt å bli litt kjedelig til tider. Den er fortsatt morsom, men humoren forsvinner gradvis for hver episode. Ta for eksempel nyeste episode hvor det slutter med at Laverne ligger i koma..

 

FYI: Har sett så og si alle episodene (sesong 1-6).

Lenke til kommentar
Hakke sett den, men hater flashbacks-episoder. Får bare forfatterene til å virke så u-kreative. Husker flere slike episoder fra Friends.

8260661[/snapback]

Var det ikke noe sånn at de var pålagt å ha flashback episoder hver sesong eller no? Var ihvertfall noe sånt med stargate.

Lenke til kommentar
Eller bare Scrubs-tråden/ Scrubstråden.. :hmm:

8253796[/snapback]

 

 

Kan du ikke lage en ny tråd som heter Scrubstråden vol. 2 Dr Cox? Du som har flest poster i denne Scrubstråden bør jo ha forsiden som du kan oppdatere innimellom. Jeg bare tenker siden du er Scrubs-mesteren :cool:

Lenke til kommentar
Eller bare Scrubs-tråden/ Scrubstråden.. :hmm:

8253796[/snapback]

 

 

Kan du ikke lage en ny tråd som heter Scrubstråden vol. 2 Dr Cox? Du som har flest poster i denne Scrubstråden bør jo ha forsiden som du kan oppdatere innimellom. Jeg bare tenker siden du er Scrubs-mesteren :cool:

8261541[/snapback]

 

Haha, takker for den Jokkulf, skal gjøre det... Scrubstråden vol. 2 upcoming :thumbup:

 

EDIT: Scrubstråden vol. 2 er ute!

 

Link

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...