Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

ja faen merka. jevla slitsomt når de hopper 2 og 2 sesonger nedover nå.

Dr.cox har tipsa meg at sesong 1 ikke er opp mot de seinere sesongene, så den verdt å se på de neste ukene? så på første episode i dag, så grei ut, men det var jo het annerledes enn det jeg har sett hittil...

8164026[/snapback]

Selvfølgelig er det verdt å se på. Det er jo scrubs..

Karpe Diem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dei første episodene av sesong 1 er veldig "passiv"... Den ekte scrubs humoren er ikke komt helt igang.. men jeg syns at det blir bedre ut i sesongen

8164401[/snapback]

Enig, men det er jo egentlig ganske logisk. Siden humoren stort sett er basert rundt karakterene i serien. Tar jo litt tid å "bygge" fullstendige karakterer.

Lenke til kommentar
Hehe, dr. Cox spiller visst i Platoon også :p

Det er bare en rolle han passer i, og det er rollen som dr. Cox!

8177578[/snapback]

Han har en liten rolle i Wall Street også, men må si meg enig. Han er best som Dr. Cox.

8182094[/snapback]

Er nok fordi du hadde sett han først i Scrubs, eller at du kun har sett han i små roller før du så Scrubs. Ta feks David Schwimmer, han spiller jo, som alle vet, i Friends. Og da jeg skulle se Band of Brothers så klarte jeg ikke å ta han seriøst overhodet. Blir bare at jeg sitter og tenker på at han har spilt i Friends. For det er jo der han "hører hjemme". Jeg ser på ser på det på samme måten med John McGinley.

 

Men dette er bare sånn jeg opplever det.

Lenke til kommentar
John C. McGinley er en kjempe skuespiller og passer i alle roller, men han er mest minneverdig som Cox

8182257[/snapback]

For all del, han er en god skuespiller. Men nå som jeg har sett alt av Scrubs, så vil ikke hans rolle få samme seriøsitet lenger, da jeg vil tenke på hans rolle som Dr. Cox. Men som sagt, det er bare meg.

Lenke til kommentar
John C. McGinley er en kjempe skuespiller og passer i alle roller, men han er mest minneverdig som Cox

8182257[/snapback]

For all del, han er en god skuespiller. Men nå som jeg har sett alt av Scrubs, så vil ikke hans rolle få samme seriøsitet lenger, da jeg vil tenke på hans rolle som Dr. Cox. Men som sagt, det er bare meg.

8182285[/snapback]

 

Helt enig med deg Erazer, når du først har sett mye av en skuespiller i en serie, er det vanskelig å la være å tenke på serierollen hans når du ser han i en annen rolle...

Lenke til kommentar
Er nok fordi du hadde sett han først i Scrubs, eller at du kun har sett han i små roller før du så Scrubs. Ta feks David Schwimmer, han spiller jo, som alle vet, i Friends. Og da jeg skulle se Band of Brothers så klarte jeg ikke å ta han seriøst overhodet. Blir bare at jeg sitter og tenker på at han har spilt i Friends. For det er jo der han "hører hjemme". Jeg ser på ser på det på samme måten med John McGinley.

 

Men dette er bare sånn jeg opplever det.

Jeg syntes Schwimmer var utrolig god i Band of Brothers, ble litt distrahert av at hans sentrale rolle i Friends i starten, men det varte ikke lenge. Han var mye bedre i Band of Brothers enn i Friends også.

Lenke til kommentar
Hehe, dr. Cox spiller visst i Platoon også :p

Det er bare en rolle han passer i, og det er rollen som dr. Cox!

8177578[/snapback]

Han har en liten rolle i Wall Street også, men må si meg enig. Han er best som Dr. Cox.

8182094[/snapback]

Er nok fordi du hadde sett han først i Scrubs, eller at du kun har sett han i små roller før du så Scrubs. Ta feks David Schwimmer, han spiller jo, som alle vet, i Friends. Og da jeg skulle se Band of Brothers så klarte jeg ikke å ta han seriøst overhodet. Blir bare at jeg sitter og tenker på at han har spilt i Friends. For det er jo der han "hører hjemme". Jeg ser på ser på det på samme måten med John McGinley.

 

Men dette er bare sånn jeg opplever det.

8182129[/snapback]

samme her med david schwimmer, så han i bob og!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...