Gå til innhold

Duke Nukem Forever ingame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper DNF er ett spill bare plutselig dukker opp når det skal gis ut. Ingen forvarsel eller noen ting, plutselig en dag så står det i hylla i butikken. Tenk som jungeltelegrafen vil gå da, beste PR spillet kan få :p

7894789[/snapback]

Du skal ikke se bort ifra at noe sånt kan skje. Det hadde i såfall hvert utrolig kult. Må nesten gi ros til 3D-realms for en utrolig bra markedsføring. De klarer jo tross alt å holde forventninger og spenningen om et spill i snart ti-år! Syns det er veldig imponerende.

Lenke til kommentar
Nå er jo Dukern og den mest kjente aliankverkeren på markedet, t.o.m større enn selveste Gordon Freeman. Ingen sparker alian rumper som dukern. Så det er vel ikke så rart at det er holdt liv rundt mannen i så lang tid.

7898224[/snapback]

Det er jo det som er så imponerende at de klarer å holde han så hot uten at majoritet av spilleren(ser bort i fra et par PSX releaser) ikke har spilt han på 10 år. Og mange av dem har bare spilt Duke Nukem 3D og 1'ern og 2'ern. Og alt dette uten så å si ingen markedsføring.

Lenke til kommentar

Vel, jeg blir ikke overrasket over noe som skjer rundt dette spillet. Tror ikke jeg vil heve et halvt øyebryn engang for en eventuell offisiell rlsdato. Om det kommer en rlsdato i nærmeste framtid tar jeg det med en solid klype salt og vil nesten vente på beskjeden om at 3drealms ikke er helt fornøyd og at spillet blir utsatt i 3 1/2 år for ytterligere finpuss :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi tror de rett og slett ikke. Ja, IMO er det større sjanse for at personen fra 3drealms bløffer enn at det han sier stemmer. Det som gjør det vanskelig å tro er at 'beviset' er et lite mørkt thumbnail som for min del ser mer ut som om noen holder en plastfigur opp med den ene hånden og bruker den andre til å ta et bilde med mobilen. Når de produserer flere bilder i minst en megapixel eller to med fullshots av Duke i en litt lysere lokasjon blir det større sjanse for at vi hvertfall tror at bildet kommer fra et spill. Og steget fra å tro det til at spillet noen gang vil bli solgt er enda større. Vi så tross alt mye mer avslørende bilder fra både C&C Renegade og Team Fortress 2 helt tilbake i 2000 og DNF er ikke akkurat et nytt prosjekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...