Gå til innhold

Duke Nukem Forever ingame?


Anbefalte innlegg

En person på gamasutra.com publiserte et lite bilde av Duke himself og GeorgeB3DR bekreftet at dette faktisk er ingame shot...

 

Kilde:

http://www.shacknews.com/ja.zz?id=13727259

 

edit: noen nettsteder melder det er ekte, men etter å ha sett litt nærmere er jeg ikke sikker... ser du litt opp til høyre så ser du noen skjermer og forran de er det en kontorstol. Tror dette er en dokke eller no jeg...

post-20209-1169843728_thumb.gif

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra 3D realms egene sider:

 

The screenshots and videos that were here have been removed as they no longer represent the game's current look and feel.  We will put more up at a later date.

 

Tror nok et bilde ville kommet opp på deres side, spesielt vis det var ingame. So its fake.

Lenke til kommentar
"Yes, that was me and that's an in-game, real-time shot of Duke standing in a random hallway," Broussard said. "I just stuck it on a Gamasutra ad to make it stand out from the sea of company logos and maybe act as a small teaser."
Kilde

 

De skal ha holdt på i ti år nå som er utrolig lang tid i spillverdenen. Alle sier jo at f.eks. Square er utrolig trege med Final Fantasy-spillene sine, men siden DNF ble annonsert har vi fått FFVII, FFVIII, FFIX, FFX, FFXI, FFX-2 og FFXII...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tror dette er første steg i markedsføringen, eller hypen om du vil. Tipper de vil vise frem spillet i sin helehet på E3 eller noen av de andre spillmessene i sommer. Hvorvidt bildet er ekte eller ikke spiller jo ingen rolle, diskusjonen bidrar jo til mere blest rundt spillet.

Lenke til kommentar
Såg ekte nok ut for min del. At folk trur det er fake fatter eg ikkje, bare sjå på dei nye UT3 screenshotsa.

7809163[/snapback]

Ærlig talt, man skal være bra kjøtthue for å tro at det er ekte, eller reinvaska fanboy av DNF. Ser det ut som Duke står i en "random hallway"? Ville det første nye skjermbildet av DNF på lang tid være en tvilsom 200x125 thumbnail med www.3drealms.com på det? Måten bildet ser ut på avslører at det er hverken in-game eller pre-renderer.

Lenke til kommentar

Tenk så mye lite penger det vil trenges for å markedsføre Duke Nukem. "Alle" vet jo hva det er, og så snart det kommer noe, vil jo ryktene florere villt på nettet...

 

Men det bildet det så litt tvilsomt ut. Spesiellt gunnern så veldig plastik ut.

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
Får dere ikke med dere noe av det som har blitt sagt? Produsenten av spillet har allrede bekreftet på det offisielle forumet at bildet er ekte.

7810240[/snapback]

Det er snakk om George Broussard som forgjeves prøver å hype et vaporware spill. Se forøvrig på mine poster over om du fremdeles tror det er ekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...