Gå til innhold

Duke Nukem Forever ingame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får dere ikke med dere noe av det som har blitt sagt? Produsenten av spillet har allrede bekreftet på det offisielle forumet at bildet er ekte.

7810240[/snapback]

Det er snakk om George Broussard som forgjeves prøver å hype et vaporware spill. Se forøvrig på mine poster over om du fremdeles tror det er ekte.

7810283[/snapback]

 

hvor blåst i hue kan du egentlig være? George har sagt det er ekte, og da er det ekte. Hvorfor skulle han lyve om det, hvis han ville hype et spill hadde han kommet med screenshots,ingame features,spoilere. Det var ment som en teaser til et spillblad eller noe. Forøvrig så er dette vaporware spillet du prater om det eneste spillet som muligens kan redde en død fps sjanger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Hvis/når det kommer, hvilken plattform kommer det på?

7811043[/snapback]

Har alltid vært et pc-spill. Det har også vært anonnsert til alle 3 last-gen konsoller, derfor går det jo rykter om 360 og ps3 versjoner nå. Med tanke på utviklingstiden burde dem være interessert i salgsinntekten en konsollversjon kan generere også. Men hva som har skjedd i kontorene til 3d Realms de siste 10 årene er ikke lett å vite...

Lenke til kommentar

Er det rart folk er skeptiske? Spillet ble annonsert 27 April 1997, det er snart 10 år siden, og siden den tiden har de endret motor, starta på nytt, trika miksa og hypa for å holde folks interesse oppe.

 

Jeg ser frem til DNF, er ikke det, men nå har det vært på "when its done" stadiet så lenge jeg kan huske det, jeg begynner å bli litt lei av ventinga, og jeg anser ikke et bilde som ekte før det er plassert på 3D realms DNF side, så enkelt er det.

 

For min del er det fake, en dukke av Dukern knippsa og miksa litt i photoshop for å se ingame ut. Jeg bryr meg ikke om George sier det er ekte, for min del er det ekte når det er lagt ut på deres DNF sider, da tror jeg det.

Lenke til kommentar
Det er nok bare George Broussard som kan skape hysteri, og det har han nok gjort allereie. Men at det er fake fordi det ser for bra ut? Det er bare latterleg, det kjem jo trossalt seinare Gears of War som og ser ganske så bra ut!

7812672[/snapback]

 

Det ser jo ikke akkurat bra ut, så det er ikke derfor jeg synes det ser fake ut. Jeg synes det ser fake ut fordi det ser plastikk aktig og lite bra ut. Til og med håret til Duke skinner jo som faen.

 

Edit: Uansett hva George Broussard sier. Har ventet på dette spillet siden de første bildene og den første traileren ble gitt ut, så jeg tror det når jeg får se det... i butikken jeg også ;)

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Skeptisk til dette bildet selv.. George Broussard sier at det er et ekte bilde, javell.. Jeg sitter her personlig og ser på bildet, så ja.. det er ekte.. Er det et in-game bilde fra Duke Nukem Forever ? nah, skeptisk nok en gang.

 

Kanskje han \ de leker med oss ;p

Lenke til kommentar

Please... Spar meg, orker ikke glede meg til dette spillet igjen... Men det kan jo hende det blir utgitt på 10 års dagen til lanseringen. Noen som husker hvor lang tid 3d realms har brukt på markedsføring/hype av spill før de kommer ut, tenker da på maxc payne spillene og prey.

 

Ligger hvertfall veldig i kortene at noe kommer til å skje på 10 år dagen til lanseringen.

Lenke til kommentar

Markerer av 27 April 2007 på kallenderen

 

Sånn, får vi se hva som skjer den dagen, om der kommer noe nytt, eller kanskje de endrer fra "when its done" til "its nearly done" og venter 10 år før de sier "almost there" og det er det siste vi hører før 3Drealms legger ned kontoret pga produksjonskostnader i skyene etter 30 engien skiftinger og 20 restartere av DNF prosjektet, og gir heller ut en samlepakke kalt "Duke Nukem forever" med alle Duke Nukem spillene, utenom DNF da selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...