synsing Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ble plutselig logget ut og har ikke kunnet logge meg inn på en god stund nå. Får beskjed "Your machine appears to have an invalid IP adress." Noen som vet hva dette skal bety evt hva jeg kan gjøre?
abZ Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Ble plutselig logget ut og har ikke kunnet logge meg inn på en god stund nå. Får beskjed "Your machine appears to have an invalid IP adress." Noen som vet hva dette skal bety evt hva jeg kan gjøre? 7805933[/snapback] vet ikke hva det betyr, men har du prøvd og installere msn på nytt
qualbeen Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 hver gang windows live messenger (wlm) klikker hos meg (det har sjedd en del ganger nå...) så trykker jeg på troubleshoot-knappen. Videre på reparer... Etter noen sekunder virker wlm igjen.. I mitt tilfelle ser det ut som at wlm insisterer på å bruke en eller annen ip-adresse som grunnet restart av router eller lignende ikke stemmer overens lengre... (før jeg oppgraderte til wlm hadde jeg aldri problemer med msn.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå