Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte test drive unlimited i går og fikk instalert det, menyen funker helt fint, men når jeg starter spillet ser jeg bare mange firkanter/streker på skjermen. har oppdatert skjermkort driveren, mne ga ikke noe resultat. noen som vet hva som er galt?  jeg har ATI hercules 3D prophet 9600pro skjermkort.

8106423[/snapback]

 

1. System Requirements

 

=======================================================================

 

 

 

OS (Operating System): Windows 2000/XP/Vista

 

CPU (Processor): Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+

 

GPU (Video Cards): ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM. Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended

 

SPU (Sound Cards): DirectX 9.0-compatible Sound Card

 

System Memory (RAM): 512 MB (1 GB recommended)

 

HDD free space(Hard Disk): 8 GB

 

DVD drive: 8x minimum

 

DirectX: DirectX 9.0C (included)

 

Multiplayer: Internet (TCP/IP) play supported 128 Kbps DSL/Cable Broadband Internet connection required for online play

 

Input: Keyboard, Mouse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
då har eg vært på tre forskjellige butikker i knarvik i hordaland uten å finne Test Drive... Har vært innom Expert, Playcom og galleriet.... Trur eg berre bestiller det over internett...

8108836[/snapback]

 

Er nok det beste det ja. Får det sikkert får det sikkert for en mye billigere penge å da ;)

Lenke til kommentar
Kansje CPU eller noe i pcen din blir for varmt ?

8083986[/snapback]

 

 

Kanskje du burde oppdatert drivere?

8084024[/snapback]

 

Er ingenting som er for varmt, skjermkortet er 62-64 grader, CPU'en vet jeg ikke, men har stoooooor vifte på den, og jeg har 6 kabinettvifter i pcen min for god kjøling, 2 forran, og 4 bak. som suger inn/ut.

Så ingenting er for varmt, pcen min kan stå på hele natta å kjøre 3dmark 06, men TDU klikker som faen..

 

Satt å spilte litt i dag, og plutselig kom det opp en blåskjerm og pcen restartet av seg selv. Prøvde å starte opp spillet igjen, men etter noen minutters spilling skjedde det samme igjen...

 

 

Noen som har opplevd dette?

 

Hadde også problem med at Pcen skrudde seg av, og at jeg fikk blåskjerm om "Dumping av fysisk minne pågår." osv..

Men tror jeg fikk det til å funke nå, jeg Muta, ALL lyden i spillet unntatt lyden av motor og bil. Har spillt det i 4 timer nå, og det funker bra.

Har i tillegg vaska RAM med litt 96% sprit, vet ikke om det var det som gjorde det.. men en av tinga funka ;)

 

 

Men en ting til, jeg har 8800GTS skjermkort, og AMD Athlon X2 4600+ CPU, og 1 Gigg minne.. HAR ALT AV NYESTE DRIVERE, alt er med, skjermkort, cpu, HK, lydkort, nettverkskort, tastatur/mus drivere, Eneste jeg ikke har lagt inn er webcam drivere, som jeg har kobla på, men trokke det gjør noe.

Spillet går veldig fint når bilen står stille, eller når jeg kjører seint, (60FPS hele tia, med 1024*768, 4xAA. Men når bilen får litt fart på seg så får jeg UTROLIGE FPS drops! Ikke alltid dette skjer, men spesiellt i byene når det er mye å loade fra disk!!

Har prøvd å skru ned details til low, men det funker ikke..

Noen som vet? Kanskje disken min er for treg?

ATA 100, Western Digital 160GB, 7200RPM.

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
då har eg vært på tre forskjellige butikker i knarvik i hordaland uten å finne Test Drive... Har vært innom Expert, Playcom og galleriet.... Trur eg berre bestiller det over internett...

8108836[/snapback]

 

Samme måtte jeg gjøre, håper det kommer i posten idag, bestilte tirsdag :)

8113247[/snapback]

 

Hvilken nettbutikk bestilte dere hos? Alle jeg har sett på er utsolgt, og får ikke inn spillet før om en uke eller to :hrm:

Lenke til kommentar

Er litt lat så jeg spør her.

 

 

Når jeg prøver å lete etter et online-billøp i Tdu er det ingen som venter på å få flere deltagere og jeg kan heller ikke se noen.

Jeg bare lurer på om jeg lurer meg selv i å tro at jeg er på nett. det står Tdus servers aviable med grønn skrift oppe i venstre hjørne.

kan noen gi meg et svar/løsning hvordan komme på Nett hvis jeg ikke er på nett

 

Jaja litt rotete :blush:

Lenke til kommentar

I dag skulle jeg spille litt TDU MEN når jeg kom inn så jeg at den var på 30% ferdig å jeg var en man figur jeg hadde 53& å var en dame når jeg slutta i går, å jeg hadde ikke noen andre bruker navn på spillet bare den enne har kjørt så mye for ingenting

da ble jeg irritert

har noen hat det samme prob?? GRRRRRRRR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...