Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel en Triumph og Ducati oppe til venstre på banen, og en Kawasaki i byen nede til venstre.. hvis jeg husker riktig.

8073794[/snapback]

 

 

først må du ha vært innom alle bilbutikkene da :)

8074164[/snapback]

 

vet seriøst ikke om jeg orker å kjøre rundt til alle de butikkene, den øya er jo drit stor :w00t:

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Det er vel en Triumph og Ducati oppe til venstre på banen, og en Kawasaki i byen nede til venstre.. hvis jeg husker riktig.

8073794[/snapback]

 

 

først må du ha vært innom alle bilbutikkene da :)

8074164[/snapback]

 

vet seriøst ikke om jeg orker å kjøre rundt til alle de butikkene, den øya er jo drit stor :w00t:

8074192[/snapback]

 

Det er jo like så greit det, ettersom det er et race som går rundt hele øya.

Tror det var noe 20-30 min, i gjennomsnittsfart som var nesten fullt av hva kawasaki'en med fullt tuningkit klarer. 300km/t noe..

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt sinsykt langt nå. Fra den ene enden av øyen og helt rundt. Som dere ser i vedlegget har jeg funnet alle bil forhandlerne som er vist på kartet, men ikke de som selger motosykkel. De går jo ikke ann å finne før man har funnet alle bilforhandlerne.

 

Noen som ser noen jeg mangler? Legg gjerne ved detaljert bilde av hvor det er :p

 

Før jeg begynte på min lange tur, hadde jeg 345 000$ :p Bøter og sann vettu : :cool::thumbup:

post-86466-1173011255_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan er kjøringen i dette spillet? Need for speed følelse , eller GTR?

 

Ut av de to der så ville jeg nok sagt need for speed...

Gtr kan du bare glemme..hehe..gtr er basert på realisme..hehe

Og det er ikke kjøringen i dette spillet selv om bilene i spillet er satt annerledes.

If you know what I mean?

Lenke til kommentar

Jeg håper dere vet at en ikke trenger å kjøre fra sted til sted. En kan bare ta opp kartet og sette markøren til dit en vil dra. Eneste kravet er at en har vært der før. Hvis du ikke har vært på et sted før, er det bare å sette markøren nærmest mulig, og kjøre derfra.

Lenke til kommentar

Om du ikke har vært der fra før så virker det uansett med å bruke gps markering så du finner fram uansett..for å si det sånn..

 

Jeg begynner å bli mektig lei av lyd problemene jeg har i TDU..

Mitt tilfelle så hjelper det ikke å rote med hardware acceleration i

audio properties...søren også..

Lenke til kommentar
Jeg får ikke kjøpt motorykkel pga jeg mp finne alle bilforetningene.. Men når jeg f.eks fant lexus oppi nord på kartet,, hjelper ikke det da jeg ikke engang kan komme inn der, blir heller ikke markert på kartet :hmm:

8078028[/snapback]

 

du vet at du kan skifte på kartet hva du vil ha vist av race og bilbutikker ja? jeg tror kartet ditt står på "challenges"...

 

hvis det er riktig, så kan du prøve å trykke der jeg har ringa ut:

 

93227720070301screen003ij3.jpg

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Problmet mitt er at jeg ikke får kjøpt motorsykkel pga har ikke funnet alle shovromma.. Men selv om jeg finner flere kommer jeg ikk inn i dem eller at de blir registrert.. se bilde så mulig dere skjønner problemet.

8078653[/snapback]

Jammen se å les innlegget over deg :roll:

Han sier at du kanskje har kartet på feil setting, og det er det du har.

 

Hvilken beskjed får du når du ikke kommer inn?

Eller er det ingen "inngang"?

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Hvordan er "offline" delen i dette spillet?

Er den lik "online" delen bare at spillerne rundt om i verden er byttet ut med datastyrte biler?

8078879[/snapback]

Jepp, det stemmer, kun online spillere blir byttet utt fra datastyrte biler og det dukker opp nye online race på kartet som ikke er tilgjengelig på offline mode.

Politiet forsvinner også.

Det er godt mulig det ikke går å laste ned downloads som f.eks. av nye biler hvis du ikke har online, men dette er jeg ikke helt 100% sikker på.

Lenke til kommentar
Hvordan er "offline" delen i dette spillet?

Er den lik "online" delen bare at spillerne rundt om i verden er byttet ut med datastyrte biler?

8078879[/snapback]

Jepp, det stemmer, kun online spillere blir byttet utt fra datastyrte biler og det dukker opp nye online race på kartet som ikke er tilgjengelig på offline mode.

Politiet forsvinner også.

Det er godt mulig det ikke går å laste ned downloads som f.eks. av nye biler hvis du ikke har online, men dette er jeg ikke helt 100% sikker på.

8078932[/snapback]

 

Okei.

Høres bra ut!

Men krever spillet mye fra datamaskinen?

Har en HP Pavilion dv6184ea som jeg har tenkt å instalere det på.

Tror dere det går bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...